Τις νέες υπηρεσίες που προσφέρει από φέτος στους πελάτες της σε σημαντικούς τομείς όπως οι καλύψεις υγείας, οχημάτων, ακινήτων και επιχειρήσεων ανακοίνωσε σήμερα η ασφαλιστική εταιρεία AXA σε συνεργάτες και δημοσιογράφους.
Στόχος των υπηρεσιών αυτών είναι η ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας μέσω της τεχνολογίας, η πρόληψη στο κομμάτι της υγείας και η μη χρησιμοποίηση «χαρτιού», με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για το περιβάλλον και τα έξοδα της εταιρείας.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλος της εταιρείας Ερρίκο Μοάτσο, η AXA δεν επιθυμεί να είναι μόνο ένα ταμείο που πληρώνει τον πελάτη, αλλά και ένας συνεταίρος με αυτόν. Και επίσης ότι σε αντίθεση με τον κλασικό ασφαλιστικό κύκλο που θέλει την καταβολή αποζημιώσεων και την παροχή υπηρεσιών προς τον πελάτη να έρχεται τελευταία στη σειρά, στην AXA μπαίνει σε πρώτη φάση.
Ειδικότερα, οι νέες υπηρεσίες που παρουσιάστηκαν είναι οι:
MyAXA Doctor: Οι ασφαλισμένοι επικοινωνούν με γιατρό και απευθύνουν κάθε ιατρικό ερώτημα που τους απασχολεί.
ΜyAXA Frequent Check Up-Discount: Κάθε προαιρετική πραγματοποίηση ετήσιου check up ενός πελάτη, επιβραβεύεται με έκπτωση ασφαλίστρων, εφ’ όσον ο πελάτης ανανεώσει το συμβόλαιό του.
MyAXA Check In: Οι ασφαλισμένοι αποκτούν τη βεβαιότητα κάλυψης πριν από την προγραμματισμένη νοσηλεία τους σε Ελλάδα και εξωτερικό. Πρόκειται για «εισιτήριο άμεσης επιβίβασης» για την εισαγωγή πελατών σε νοσηλευτήριο, σε περίπτωση προγραμματισμένης νοσηλείας τους.
MyAXA Healthy Habits: Οι πελάτες έχουν μια συνοπτική εικόνα της τρέχουσας κατάστασης της υγείας τους και εξατομικευμένες συμβουλές που τους βοηθούν να βελτιώσουν την καθημερινή τους ζωή, υιοθετώντας σε καθημερινή βάση συνήθειες που θα τους προσφέρουν υγεία και ευεξία για πάντα.
MyAXA Away: Στον κλάδο οχημάτων, πρόκειται για δυνατότητα δήλωσης ατυχήματος, ή αναγγελίας ζημιάς από απόσταση. Μέσα από μια mobile εφαρμογή οι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνούν με βιντεοκλήση σε περίπτωση ατυχήματος για την καταγραφή του περιστατικού και την συμπλήρωση της δήλωσης ατυχήματος.
Στις καλύψεις κατοικίας, οι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνούν με βιντεοκλήση σε περίπτωση ζημιάς της κατοικίας τους για να αναγγείλουν το συμβάν και να αιτηθούν αποζημίωση.