Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σαράντης: Rebound στην Ελλάδα το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου

«Ασφαλής» η πρόβλεψη της διοίκησης για διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης πωλήσεων και κερδών στο σύνολο του 2019. Γιατί δεν αναμένει άμεση θετική επίδραση από τις νέες αντιπροσωπείες και την εξαγορά στην Πολωνία.

Σαράντης: Rebound στην Ελλάδα το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου

Διψήφιο ρυθμό αύξησης των πωλήσεων στην Ελλάδα κατά το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου και συνέχιση της θετικής τάσης πωλήσεων στην Κεντρική και ΝΑ Ευρώπη διαπιστώνει η διοίκηση του ομίλου Σαράντη, σύμφωνα με τα όσα αναφέρθηκαν στη χθεσινή τηλεδιάσκεψη ενημέρωσης των αναλυτών για τα μεγέθη α' εξαμήνου.

Βασιζόμενος στις παραπάνω ενδείξεις αλλά και στην πορεία που ακολουθούν τα τελευταία χρόνια τα μεγέθη του, ο CFO και αναπληρωτής CEO Κ. Ροζακέας εκτίμησε ότι πωλήσεις και κερδοφορία στο β' εξάμηνο του 2019 θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται, ούτως ώστε να επιτευχθεί με άνεση η πρόβλεψη που έχει διατυπώσει για το σύνολο της χρήσης. Σημειώνεται ότι στο α' εξάμηνο οι πωλήσεις στην Ελλάδα (που αντιπροσωπεύουν το 34,55% του συνολικού κύκλου εργασιών) υποχώρησαν κατά 0,82%. Αντίθετα οι πωλήσεις στο εξωτερικό αυξήθηκαν κατά 12,73%.

Αναφορικά με την πρόσφατη εξαγορά της Luksja στην Πολωνία αλλά και την επίσης πρόσφατη συμφωνία αντιπροσώπευσης των προϊόντων της Coty, η διοίκηση της εταιρείας υπογράμμισε πως δεν αναμένει άμεση επίδραση. Σημείωσε πως κατά τη συνήθη πρακτική, οι προηγούμενοι διαχειριστές των Brands έχουν ήδη υπερ-προμηθεύσει την αγορά, με αποτέλεσμα η καταγραφή πωλήσεων από τον νέο προμηθευτή συνήθως να καθυστερεί.

Πέραν των παραπάνω, η διοίκηση του ομίλου απέδωσε την πίεση κατά 1,72% στο μεικτό περιθώριο κέρδους (37,14% επί των πωλήσεων έναντι 39,23% το περυσινό αντίστοιχο εξάμηνο) στην αλλαγή του προϊοντικού μείγματος (η ένταξη των προϊόντων της Wella στο γενικό χαρτοφυλάκιο), αλλά και στην ενσωμάτωση της ουκρανικής Ergopack. Σύμφωνα ωστόσο με την εκτίμηση της διοίκησης, στο β' εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης τόσο τα περιθώρια κέρδους, όσο και τα βασικά μεγέθη θα επανέλθουν, ακολουθώντας το μοτίβο και των προηγούμενων χρήσεων.

Υπενθυμίζεται πως ο όμιλος, βάσει της στρατηγικής και των αναγκών του, «μοιράζει» μεγαλύτερο ποσοστό δαπανών και εξόδων στο πρώτο μισό κάθε χρήσης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v