Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το MeXOXO Commitment Day, μια ημέρα αφιερωμένη στο μέλλον των γυναικών στην Ελλάδα, που διοργανώθηκε από τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση MeXOXO, με την υποστήριξη της Γαλλικής Πρεσβείας στην Ελλάδα και του Ελληνο- Γαλλικού Δικτύου Καινοτομίας Mazinnov.
Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων, δυναμικό «παρών» με τη συμμετοχή της, έδωσε, η Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων, Επικοινωνίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα, η οποία άνοιξε τη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε των δεσμεύσεων. Η κα. Ηλιοπούλου ανέφερε σχετικά: «Ως εταιρεία πρόσφατα λανσάραμε τη νέα εταιρική καμπάνια, #Neversettle, το πνεύμα της οποίας νομίζω ότι είναι το πιο σημαντικό να μοιραστώ με εσάς αλλά και με όλες τις γυναίκες που ‘δεν εφησυχάζουν’ και «θέλουν κάνουν τη διαφορά»! Νομίζω στη ζωή όταν πιστέψουμε στον εαυτό μας, τον αγκαλιάσουμε του χαμογελάσουμε, πιστέψουμε και νιώσουμε ότι μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά πρώτα από όλα για αυτόν και μετά για τους γύρω μας, ο κόσμος θα γίνει καλύτερος και ο ρόλος των γυναικών ακόμα πιο δυνατός. Γιατί το πιστεύω, ότι οι γυναίκες έχουν τον πρώτο λόγο στην αλλαγή που πρέπει να συμβεί».
Η Coca-Cola πρόσφατα ανακοίνωσε την νέα εταιρική της καμπάνια #Neversettle, η οποία αφορά στις αξίες και στη θέση που παίρνει η εταιρία σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα, στα θέλει να κάνει τη διαφορά, επιζητώντας της πρόοδο κι όχι την τελειότητα. Με οδηγό την κοινωνική καινοτομία, η εταιρεία αναζητά συνεχώς νέους δρόμους, με σκοπό να συμβάλλει αποφασιστικά στην ενδυνάμωση των ανθρώπων. Έτσι, με τη νέα αυτή καμπάνια, η Coca-Cola δεσμεύεται στην υπεύθυνη ανάπτυξη της ίδιας της εταιρείας, και ταυτόχρονα στην ανάπτυξη όλων των ανθρώπων γύρω από αυτήν και στις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιείται.
Ήδη μέσα από το Ίδρυμα της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) - τον βραχίονα αλληλεγγύης της Coca-Cola- η εταιρεία επιστρέφει, σε παγκόσμιο επίπεδο, το 1% των λειτουργικών της εσόδων για την υποστήριξη των αναγκών τοπικών κοινοτήτων σε όλο τον κόσμο, ενώ οι τοπικοί συνεργάτες και εμφιαλωτές της συνεισφέρουν το ίδιο ή ακόμη και ξεπερνούν αυτό το ποσοστό.
Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του Προγράμματος «Counting Stars», με αποκλειστικό υποστηρικτή το Ίδρυμα της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation), η Coca-Cola στην Ελλάδα δεσμεύθηκε να ενδυναμώσει και να υποστηρίξει συνολικά 5.000 γυναίκες μέχρι το 2020, προωθώντας παράλληλα δράσεις του προγράμματος σε περισσότερες πόλεις της Ελλάδας, με στόχο την ενδυνάμωση γυναικών που βρίσκονται στην περιφέρεια και επιθυμούν να ξεκινήσουν το δικό τους επιχειρηματικό όνειρο.
Την περίοδο 2017 - 2018, συνολικά περισσότερες από 3.000 γυναίκες έχουν λάβει ενεργή υποστήριξη, μέσω διαδραστικών workshops και 1:1 mentoring μαθημάτων, ενώ περισσότερες από 100.000 γυναίκες σε 15 πόλεις της Ελλάδας έχουν ενημερωθεί για το Πρόγραμμα «Counting Stars».
Στη MeXOXO Commitment Day συμμετείχαν επίσης άνδρες και γυναίκες από διάφορους τομείς, που μπορούν να κάνουν τη διαφορά και να δρομολογήσουν αλλαγές σε σχέση με την ενίσχυση του ρόλου των γυναικών στην Ελλάδα. Στελέχη από το χώρο των επιχειρήσεων, της πολιτικής και της ακαδημαϊκής κοινότητας, βρέθηκαν από κοινού στο ίδιο στρογγυλό τραπέζι, κεκλεισμένων των θυρών, και δεσμεύθηκαν επίσημα, ο καθένας χωριστά και όλοι μαζί, σε συγκεκριμένες, μετρήσιμες ενέργειες και δράσεις για την ενδυνάμωση του ρόλου των γυναικών στην Ελλάδα.