Coca-Cola 3Ε: Χρήση Augmented Reality στη διαχείριση αποθήκης

Η χρήση της τεχνολογίας Vision Picking κάνει ακόμα πιο αποτελεσματική την εξυπηρέτηση των πελατών μειώνοντας τις κινήσεις που πραγματοποιούνται από την παραγωγή, στο ράφι, και στα χέρια του καταναλωτή.

Coca-Cola 3Ε: Χρήση Augmented Reality στη διαχείριση αποθήκης

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον καινοτομεί στον κλάδο καταναλωτικών αγαθών χρησιμοποιώντας Augmented Reality στη διαχείριση αποθήκης με τη λειτουργία Vision Picking. Για την πρωτοπορία αυτή επιλέχθηκε, ανάμεσα στις 28 χώρες του Ομίλου Coca-Cola HBC, το Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη, ένα από τα μεγαλύτερα Κέντρα Διανομής στην περιοχή.

«Είμαστε πολύ περήφανοι που ο Όμιλός μας επέλεξε την Ελλάδα και τους ανθρώπους μας στο Κέντρο Διανομής της Coca-Cola Τρία Έψιλον στη Θεσσαλονίκη για την πρώτη εφαρμογή αυτής της πρωτοποριακής τεχνολογίας στη διαχείριση αποθήκης. Το Vision Picking ενισχύει την τεχνογνωσία των ανθρώπων μας και μας επιτρέπει να δημιουργούμε χιλιάδες παραγγελίες μικτών παλετών με μεγαλύτερη ταχύτητα,  ευκολία και ακρίβεια. Η εξυπηρέτηση των  πελατών μας γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική αλλάζοντας για πάντα τον τρόπο διαχείρισης της παραγγελίας στον κλάδο καταναλωτικών αγαθών», δήλωσε η Σουζάνα Ραρή, Διευθύντρια Εφοδιαστικής Αλυσίδας της Coca-Cola Τρία Έψιλον. 

Οπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η Coca Cola HBC, το Vision Picking λειτουργεί με τη χρήση ειδικών «έξυπνων» γυαλιών που παρέχουν όλη την πληροφορία που χρειάζεται ο εργαζόμενος χειριστής για να ολοκληρώσει καθημερινές εργασίες (π.χ. θέση ραφιού, προϊόν, ποσότητα, επιλογή προϊόντος). Ο χρήστης βλέπει σε μία οθόνη 7’’ τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει για να ολοκληρώσει την παραγγελία. Στη συνέχεια επιβεβαιώνει με φωνητική εντολή την ενέργεια που θέλει να πραγματοποιήσει. Η χρήση της τεχνολογίας Vision Picking κάνει ακόμα πιο αποτελεσματική την εξυπηρέτηση των πελατών μειώνοντας τις κινήσεις που πραγματοποιούνται από την παραγωγή, στο ράφι, και στα χέρια του καταναλωτή.

«Στην Coca-Cola HBC αναζητούμε συνεχώς νέες και καινοτόμους μεθόδους για την καλύτερη και πιο αποτελεσματική λειτουργία μας προς όφελος του πελάτη και του καταναλωτή. Μας χαροποιεί ιδιαίτερα  που πρώτα στην Ελλάδα ξεκινάμε τη χρήση μίας καινοτόμου τεχνολογίας, όπως αυτής του Vision Picking, που μας επιτρέπει να βελτιώσουμε την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα μίας πολύπλοκης  διαδικασίας, όπως είναι η συλλογή προϊόντων (picking). Με αφετηρία την Ελλάδα και το Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος της Θεσσαλονίκης, ο Όμιλος μας θα προχωρήσει σε χρήση της τεχνολογίας augmented reality για τη διαχείριση αποθήκης και στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Ηλιόπουλος, Group Warehouse & ICSC Product Manager CCHBC.

Η μεγαλύτερη εφοδιαστική αλυσίδα στην Ελλάδα

Οπως επισημαίνει στην ανακοίνωσή της η Coca Cola HBC, το Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος στη Θεσσαλονίκη είναι ένα από τα μεγαλύτερα στην περιοχή. Απασχολεί συνολικά 200 εργαζόμενους με υψηλή δέσμευση και εξυπηρετεί καθημερινά 963 πελάτες. Διαθέτει 14.020m2 στεγασμένο χώρο αποθήκης με χωρητικότητα 8.733 παλέτες. Από εδώ διακινούνται ετησίως 7,5 εκ. κιβώτια, εξυπηρετώντας συνολικά 67.600 παραγγελίες, ενώ περισσότερο από το 55%των παραγγελιών, αφορά μικτές παλέτες.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον διαθέτει τη μεγαλύτερη εφοδιαστική αλυσίδα στην Ελλάδα διακινώντας 65.000.000 κιβώτια, σε 4.000 σημεία σε όλη τη χώρα, από 4 εργοστάσια και 6 διανεμητικά κέντρα. Η τεχνολογία Vision Picking θα αξιοποιηθεί σταδιακά και σε άλλα διανεμητικά κέντρα της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v