Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Επενδύσεις και έμφαση στις διεθνείς αγορές από την «Μπάρμπα Στάθης»

Νέα γραμμή παραγωγής και συσκευασίας περιλαμβάνει το διετές επενδυτικό πρόγραμμα 8,5 εκατ. ευρώ. Αύξηση τζίρου και θέσεων εργασίας. Νέα πολιτική προσφορών.

Επενδύσεις και έμφαση στις διεθνείς αγορές από την «Μπάρμπα Στάθης»

Με ένα επενδυτικό πλάνο της τάξεως των 8,5 εκατ. ευρώ για τη διετία 2019-2020 και με την υπόσχεση για την αδιάλειπτη προσήλωση στην ποιότητα των προϊόντων και την κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών, τόσο εντός της χώρας όσο και στις διεθνείς αγορές, εισέρχεται στο 51ο έτος της ηλικίας της η «Μπάρμπα Στάθης».

Αν και η δραστηριότητά της ξεκίνησε το 1969, στη χαραυγή του 2020 η εταιρεία αποτελεί ένα διαμάντι για την ελληνική οικονομία αλλά και για τον όμιλο Vivartia και κατ' επέκταση για τον όμιλο MIG, που βλέπουν την «Μπάρμπα Στάθης» όχι μόνο να ενισχύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά κατεψυγμένων λαχανικών και ζυμών, που ούτως ή άλλως είναι leader, αλλά και στο διεθνές εμπόριο, καθώς στους διαχρονικούς στόχους της εταιρείας, η οποία ήδη εξάγει σε 25 χώρες και σε πέντε ηπείρους, είναι και η διεύρυνση του εξαγωγικού της χαρτοφυλακίου.

Για τη συμβολή της εταιρείας στην ελληνική οικονομία αλλά και για τους ομίλους Vivartia και MΙG έκαναν λόγο τόσο ο πρόεδρος της MΙG και διευθύνων σύμβουλος της Vivartia Παναγιώτης Θουρβάλας, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος της MΙG Θανάσης Παπανικολάου.

Αμφότεροι στάθηκαν στις επιτυχίες και τη δυναμική της «Μπάρμπα Στάθης», τονίζοντας ότι αποτελεί ένα βασικό μέλος του ομίλου. Μάλιστα εξέφρασαν τη βεβαιότητα ότι η εταιρεία θα επενδύει και θα μεγεθύνεται τουλάχιστον για τα επόμενα 50 χρόνια.  

Για τους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας, το επενδυτικό πλάνο, τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα αλλά και την αυξημένη σημασία της καινοτομίας και της εξωστρέφειας μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος της «Μπάρμπα Στάθης» Νικήτας Ποθουλάκης.

«Επενδύοντας στην Ελλάδα, καλλιεργούμε την ελληνική γη, ενισχύουμε τον πρωτογενή τομέα, προωθούμε τα προϊόντα μας σε περισσότερες από 20 χώρες, εξελισσόμαστε διαρκώς και θέτουμε τον πήχη ολοένα και πιο ψηλά. Αυτό κάνουμε με επιτυχία εδώ και μισό αιώνα και αυτό συνεχίζει να αποτελεί τη δέσμευσή μας για τα χρόνια που ακολουθούν, στοχεύοντας σε ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Εξειδικεύοντας στις επενδύσεις της εταιρείας, επεσήμανε ότι από το 2015 έως σήμερα έχουν επενδυθεί 11,5 εκατ. ευρώ, ενώ τα 8,5 εκατ. ευρώ που θα διατεθούν τη διετία 2019-2020 αφορούν στη δημιουργία νέας υπερσύγχρονης, πλήρως αυτοματοποιημένης αποθήκης 11.000 παλετοθέσεων, που θα αποφέρει εξοικονόμηση ενέργειας 60%, σε 3 νέες γραμμές συσκευασίας αλλά και σε μια νέα γραμμή παραγωγής, που θα οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας κατά 40%.

Αναφερόμενος στα μεγέθη της εταιρείας, γνωστοποίησε ότι οι καθαρές πωλήσεις το 2018 ανήλθαν στα σχεδόν 144 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά περίπου 12% σε σχέση  με το 2015. Για το τρέχον έτος, οι πωλήσεις της εταιρείας κινούνται αυξητικά με ποσοστό 4%, κάτι το οποίο έχει τεθεί ως στόχος για το 2019.

Αξιοσημείωτη πάντως είναι η αύξηση των θέσεων εργασίας στην εταιρεία, οι οποίες αριθμούν τις 1.303, αυξημένες κατά 25% σε σχέση με το 2015.

Εξορθολογισμός των προσφορών

Όπως ανακοινώθηκε χθες, στο επόμενο διάστημα η «Μπάρμπα Στάθης» θα λανσάρει στην αγορά νέα προϊόντα, που θα έχουν ως βάση τα ζυμαρικά με λαχανικά.

Πέραν αυτού, αυτό που πρόκειται να κάνει σαφές η εταιρεία,  όπως είπε ο κ. Ποθουλάκης, είναι ο «εξορθολογισμός της πολιτικής των προσφορών και των εκπτώσεων».

«Αυτό που γίνεται σήμερα με τις προσφορές και τις εκπτώσεις είναι ένας φαύλος κύκλος και για τους προμηθευτές και για το λιανεμπόριο, όπου και οι δύο χάνουν», ανέφερε σε διευκρινιστική ερώτηση του Euro2day.gr o κ. Ποθουλάκης.

Ο ίδιος τόνισε  ότι η «Μπάρμπα Στάθης» δεν πρόκειται να υποβαθμίσει την ποιότητα των προϊόντων για να έχει χαμηλότερες τιμές στους καταψύκτες του λιανεμπορίου», υπογραμμίζοντας ότι οι προσφορές και οι εκπτώσεις της εταιρείας θα γίνονται, όταν πράγματι υπάρχει το περιθώριο. Μάλιστα εξέφρασε την πεποίθηση ότι και οι υπόλοιποι κρίκοι της αγοράς (προμηθευτές και λιανεμπόριο) θα κινηθούν στην ίδια κατεύθυνση.

Από την πλευρά της, η αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλος και διευθύντρια μάρκετινγκ της «Μπάρμπα Στάθης» Αγάπη Παπαδοπούλου προχώρησε σε μία ιστορική αναδρομή της εταιρείας και της μάρκας, ενώ παρουσίασε τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια της εταιρείας «Εκεί σε κάθε βήμα», η οποία βρίσκεται ήδη στον τηλεοπτικό αέρα αλλά και σε όλα τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα. Παράλληλα, παρουσίασε τους πυλώνες κοινωνικής υπευθυνότητας της Μπάρμπα Στάθης, που εστιάζουν στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη στήριξη της κοινωνίας, με τη δράση «50 χρόνια... 50 τόνοι που κάνουν καλό!».

Όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία με αφορμή τον εορτασμό των 50 ετών, θα αυξήσει το 2019 ακόμη περισσότερο την προσφορά προϊόντων σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς που στηρίζουν τα παιδιά που το έχουν ανάγκη, δωρίζοντας 50 τόνους λαχανικών και ζυμών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v