ΑΒ Βασιλόπουλος: Βαθαίνει η συνεργασία με τη Νηρέας

Σε αρνητικό έδαφος βρέθηκαν οι πωλήσεις της αλυσίδας στο α’ τρίμηνο του 2019, σύμφωνα με τον μητρικό όμιλο Ahold-Delhaize. Συνεχίζει τις επενδύσεις και την υποστήριξη των Ελλήνων προμηθευτών. Συνεργασία με Νηρέα και WWF για την πιστοποίηση ελληνικών ψαριών.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Βαθαίνει η συνεργασία με τη Νηρέας

Στη διαβάθμιση των σχέσεων που διατηρεί με τους Έλληνες προμηθευτές και παραγωγούς προχωρά η ΑΒ Βασιλόπουλος, υποστηρίζοντας ενεργά τη βιωσιμότητα της παραγωγής. Στο πλαίσιο αυτό, σε συνεργασία με την υδατοκαλλιεργητική Νηρεύς και με την υποστήριξη της WWF, η αλυσίδα αναμένεται να λανσάρει τα πρώτα πιστοποιημένα ψάρια Υπεύθυνης Υδατοκαλλιέργειας.

Πρόκειται για μια προσπάθεια που ξεκίνησε 6 χρόνια πριν, προκειμένου σήμερα μονάδες της Nηρεύς και ειδικότερα προϊόντα (λαβράκι και τσιπούρα) που παράγονται για λογαριασμό της ΑΒ Βασιλόπουλος (υπό το σήμα ΑΒ Επιλογή) να βρίσκονται ένα βήμα πριν την πιστοποίησή τους από το πρότυπο Aquaculture Stewardship Council (ASC). Η υπαγωγή στο συγκεκριμένο πρότυπο και εν συνεχεία η πιστοποίηση των προϊόντων της Nηρεύς αποτελεί την πρώτη στην Ελλάδα αλλά και την πρώτη για μεσογειακά ψάρια, γεγονός που αναμένεται αφενός να προσδώσει προστιθέμενη αξία στην παραγωγό και την αλυσίδα, αλλά και να δημιουργήσει ένα ποιοτικό ανάχωμα έναντι της ευθέως ανταγωνιστικής τουρκικής παραγωγής. Σύμφωνα δε με τον κ. Δ. Διονυσόπουλο, Διευθυντή Διασφάλισης Ποιότητας της ΑΒ Βασιλόπουλος, η εν λόγω πιστοποίηση ενδέχεται να ανοίξει τον δρόμο προώθησης λαυρακίου και τσιπούρας σε άλλες αγορές της μητρικής Ahold-Delhaize και ειδικότερα στα Βαλκάνια, όπου ο πολυεθνικός λιανέμπορος διατηρεί θέση.

Σημειώνεται πως η συνεργασία μεταξύ Νηρέα και ΑΒ Βασιλόπουλου χρονολογείται  από το 2004, όταν οι συνολικές πωλήσεις ψαριών στο δίκτυο ανέρχονταν στους 250 τόνους, ενώ το 2018, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 1.700 τόνους. Σημειώνεται δε πως οι πωλήσεις της Nηρεύς  προς την ΑΒ Βασιλόπουλος, αποτελούν το 7,5% του συνολικού κύκλου εργασιών της.

Κάμψη πωλήσεων

Πέραν των παραπάνω, η αλυσίδα συνεχίζει να κινείται σ’ ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας κάμψη πωλήσεων στο α’ τρίμηνο του 2019, με βάση τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο μητρικός όμιλος Ahold-Delhaize. Σύμφωνα με την ενημέρωση του μητρικού ομίλου, η αγορά της Ελλάδας (η οποία εκπροσωπείται από την ΑΒ Βασιλόπουλος) συνέχισε να κινείται σε αρνητικό έδαφος, σε αντίθεση με την ισχυρή συγκρίσιμη αύξηση πωλήσεων που παρουσίασαν άλλες αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Σε ολόκληρη την περιοχή της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπη, οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 2,4%, φθάνοντας το 1,466 δισ. ευρώ. Η εν λόγω αύξηση υποβοηθήθηκε πάντως από την προσθήκη 132 καταστημάτων  που άνοιξαν σε Ρουμανία, Ελλάδα και Σερβία. Η πορεία των πωλήσεων στην Ελλάδα επηρέασε και το βασικό λειτουργικό περιθώριο το οποίο διαμορφώθηκε στο 3,2%, μειωμένο κατά 0,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν, κυρίως λόγω του υψηλότερου κόστους εργασίας στην Ελλάδα και την Τσεχία, καταλήγει η ενημέρωση του μητρικού ομίλου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v