Ανοιχτό το ενδεχόμενο εισόδου της αλυσίδας Public σε νέες προϊοντικές κατηγορίες άφησε κατά τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Χρ. Καλογεράκης, αρνούμενος ωστόσο να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες που θέλουν την εταιρεία να αναλαμβάνει τον έλεγχο του δικτύου της MediaMarkt στην Ελλάδα.
Παρά τις επίμονες δημοσιογραφικές ερωτήσεις, ο κ. Καλογεράκης αρνήθηκε να επιβεβαιώσει την είσοδο της Public και στις λευκές συσκευές, ωστόσο εμμέσως «φωτογράφισε» τον συγκεκριμένο κλάδο κάνοντας αναφορά στις επιδόσεις του. Συγκεκριμένα είπε πως πρόκειται για μια αγορά 600 εκατ. ευρώ, η οποία εμφανίζει συγκριτικά με άλλες κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης.
Συμπλήρωσε δε πως η επέκταση της αλυσίδας σε νέους τομείς -πέραν των ηλεκτρονικών, των προϊόντων πολιτισμού, γραφικής ύλης και παιχνιδιού-, θα υπαγορευτεί από τις «ανάγκες των καταναλωτών».
Παρά τη φειδωλή στάση, ωστόσο, σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες, η συζήτηση της Public με τη γερμανική μητρική εταιρεία της MediaMarkt παραμένει σε ισχύ και αναμένεται να καταλήξει μέσα στην Άνοιξη.
Πέραν της παραπάνω προοπτικής, ο κ. Καλογεράκης έκανε λόγο για νέες επενδύσεις της τάξης των 4,5-5 δισ. ευρώ μέσα στο 2019 για την αναβάθμιση του δικτύου καταστημάτων της Public, καθώς και για πιθανά νέα σημεία πώλησης. Ανάφερε πως το νέο τριετές πλάνο ανάπτυξης της αλυσίδας της εταιρείας στοχεύει στη δημιουργία μεγαλύτερης αξίας αλλά και στην καταγραφή καθαρής κερδοφορίας.
Σημειώνεται πως η Public παρέμεινε ζημιογόνος το 2018, βελτιώνοντας ωστόσο θεαματικά το τελικό της αποτέλεσμα, καθώς οι ζημίες περιορίστηκαν στο 1 εκατ. ευρώ από 7 εκατ. ευρώ το 2017. Η αλυσίδα πέτυχε ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας την περασμένη χρονιά, καθώς τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 9,1 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 164% σε σχέση με το 2017. Κατά τον κ. Καλογεράκη, η εξέλιξη αυτή οφείλεται στην αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 6,4% την περασμένη χρονιά, παρά σε περιορισμό του κόστους λειτουργίας.
Σε ό,τι αφορά την τρέχουσα χρήση, οι πωλήσεις της εταιρείας κατά το α' τετράμηνο είναι ανοδικές, δημιουργώντας μάλιστα κατά τον κ. Καλογεράκη και υψηλή κερδοφορία.