Στην ανάπτυξη της αλυσίδας λιανικής στρέφεται η Vodafone

Περισσότερους από 20 εκατ. καταναλωτές εξυπηρέτησαν κατά τη διάρκεια το 2018 τα καταστήματα λιανικής της Vodafone στην Ελλάδα.

Στην ανάπτυξη της αλυσίδας λιανικής στρέφεται η Vodafone

Η Vodafone ενισχύει τη λιανική της αλυσίδα, με στόχο να συνδυάσει το φυσικό με το ψηφιακό περιβάλλον (phygital) και να φέρει την επόμενη ημέρα στη αγορά. Με γνώμονα την εξυπηρέτηση του πελάτη, επενδύει με συνέπεια στα καταστήματα Vodafone και διαθέτει την καλύτερη εμπορική ομάδα, αλλά και την πιο εξωστρεφή αλυσίδα της αγοράς.

Η συνεχής ανάπτυξη, η μεγάλη προοπτική, αλλά και η δυναμική πορεία των καταστημάτων Vodafone επιβεβαιώθηκε στο ετήσιο συνέδριο της αλυσίδας λιανικής της Vodafone Ελλάδας που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στην Αθήνα, με τη συμμετοχή δεκάδων συνεργατών της εταιρείας από όλη την Ελλάδα.

Το 2019 θα είναι ένα έτος ισχυρής ανάπτυξης για την αλυσίδα καταστημάτων Vodafone, στην οποία η εταιρεία επενδύει με συνέπεια, στηρίζεται σε αυτήν και σχεδιάζει το κατάστημα του αύριο, με πυλώνες τη σύγκλιση των υπηρεσιών επικοινωνίας, ψυχαγωγίας και ΙοΤ και με στόχο τη μεταμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον.

«Αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για όλους μας να πάμε στην επόμενη ημέρα και να μεταμορφώσουμε την εμπειρία του πελάτη, βοηθώντας τον να μεταβεί στο ψηφιακό περιβάλλον.Προχωρούμε στον ψηφιακό μετασχηματισμό και συνδέουμε τον ψηφιακό με τον φυσικό κόσμο, με στόχο να προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία για τους Έλληνες καταναλωτές. Η αλυσίδα των καταστημάτων Vodafone βρίσκεται στην καρδιά της καθημερινής μας μάχης. H αλυσίδα μας είναι η καρδιά της Vodafone» σημείωσε, απευθυνόμενους στους συνεργάτες της εταιρείας ο εμπορικός διευθυντής καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, κ. Άρης Γεωργόπουλος.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v