Πόδι στην ελληνική αγορά, με αρχή από το Ηράκλειο Κρήτης, βάζει μια ακόμα ηλεκτρονική πλατφόρμα μίσθωσης αυτοκινήτων, η Bolt, που ξεκίνησε από την Εσθονία και μέχρι πρόσφατα ονομαζόταν Taxify. Στην Bolt συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, ο γερμανικός όμιλος Daimler (ελέγχει και την Beat που δραστηριοποιείται στην Αθήνα και σε πόλεις του εξωτερικού) καθώς και ο κινεζικός κολοσσός DiDi, ο οποίος τους τελευταίους μήνες επεκτείνεται διεθνώς.
Η Bolt δραστηριοποιείται ήδη και στην Κύπρο καθώς και σε άλλες 50 πόλεις της Ευρώπης καθώς επικεντρώνεται στη Γηραιά Ήπειρο, με παράλληλη παρουσία και σε άλλες περιοχές του πλανήτη. Η έναρξη της δραστηριότητάς της στο Ηράκλειο, την οποία παρουσιάζει επισήμως την Τετάρτη, έχει ήδη προκαλέσει την αντίδραση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, η οποία «καλεί όλους τους συναδέλφους του Ηρακλείου να γυρίσουν την πλάτη σε εφαρμογές τύπου Uber, Cabify, Taxify κ.λπ.». Μάλιστα η διοίκηση της ομοσπονδίας υπό τον κ. Θύμιο Λυμπερόπουλο, «προτρέπει το Σωματείο και τα Ραδιοταξί της πόλης να ενημερώσουν άμεσα όλα τα μέλη τους για τους κινδύνους που διατρέχουν και να απομονώσουν όποιους ταξιτζήδες έχουν αναλάβει τον ρόλο του διαμεσολαβητή ανάμεσα στην Taxify και τους επαγγελματίες ταξιτζήδες του Ηρακλείου»!
H διοίκηση της Bolt, στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης τον Μάιο του 2018, άντλησε περί τα 175 εκατ. δολάρια, με τη συνολική της αποτίμηση να ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο δολάρια. Επικεφαλής στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης ήταν η Daimler, ενώ συμμετείχαν και οι Κινέζοι της DiDi καθώς και εταιρείες private equity. Σήμερα η Bolt δραστηριοποιείται σε 30 χώρες του πλανήτη, με την εφαρμογή της να έχει περίπου 25 εκατ. χρήστες. Η πρόσφατη κατάργηση του ονόματος Taxify συνδέεται με τον σχεδιασμό της διοίκησης για παροχή υπηρεσιών μετακίνησης σε διάφορους τομείς πέραν των αυτοκινήτων. Η εταιρεία δραστηριοποιούνταν ήδη στα ηλεκτρικά πατίνια (e-scooters) με την υπηρεσία Bolt.
Προκειμένου να αποφύγει τις δύσκολες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου, όπως η Βρετανία (εδώ και μήνες δίνει αγώνα για να αναπτυχθεί στο Λονδίνο), η Γερμανία και η Ισπανία, η Bolt επικεντρώθηκε σε αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, ενώ τώρα βλέπει περαιτέρω ανάπτυξη στη Σκανδιναβία.