Κωτσόβολος: Σπριντ στις πωλήσεις στα τέλη του 2018

Αύξηση πωλήσεων κατά 19% για την ελληνική θυγατρική της, ανακοίνωσε η Dixons Carphone στο τελευταίο δίμηνο της χρονιάς. Οι φήμες για είσοδο επενδυτή στη μητρική εταιρεία και το «αίτημά» του για αποεπένδυση από την Ελλάδα.

Κωτσόβολος: Σπριντ στις πωλήσεις στα τέλη του 2018

Τη στιγμή που ο βρετανικός μητρικός όμιλος Dixons Carphone επιτύγχανε σε ενοποιημένη βάση αύξηση πωλήσεων κατά 1% κατά το πλέον εμπορικό δίμηνο της χρονιάς (Νοέμβριος-Δεκέμβριος), η ελληνική θυγατρική του, η αλυσίδα Κωτσόβολος, παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 19%.

Η επίδοση αυτή ανακοινώθηκε επισήμως προ ημερών από τον βρετανικό εισηγμένο όμιλο, πιστοποιώντας τη θετική πορεία της ελληνικής αλυσίδας, η οποία αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη θυγατρική του ομίλου στην Ευρώπη. Το υψηλό διψήφιο ποσοστό αύξησης των πωλήσεων της Κωτσόβολος επιτεύχθηκε στο διάστημα από τα τέλη Νοεμβρίου (συμπεριλαμβάνοντας δηλαδή την περίοδο και της Black Friday, την οποία το 2018 η αλυσίδα επεξέτεινε σε μια ολόκληρη εβδομάδα προσφορών) έως τις 5 Ιανουαρίου.

Λίγο πριν ανακοινωθούν επισήμως οι παραπάνω επιδόσεις, το Sky News μετέδωσε την είδηση πως το Fund Elliot Advisors (με περισσότερα από 35 δισ. δολάρια υπό διαχείριση κεφάλαια) ενδιαφέρεται να τοποθετηθεί στη μετοχή του βρετανικού ομίλου Dixons Carphone, λαμβάνοντας σημαντικό μερίδιο, αλλά «ζητώντας» παράλληλα από τη διοίκησή του να αποεπενδύσει τόσο από τις θυγατρικές της στις Σκανδιναβικές χώρες όσο και από την Κωτσόβολος. Η είδηση που αναμεταδόθηκε από τα διεθνή πρακτορεία είχε ως συνέπεια ένα μίνι ράλι της μετοχής της Dixons, η διοίκηση της οποίας ωστόσο άφησε ασχολίαστη την παραπάνω πληροφορία.

Το Euro2day.gr επικοινώνησε με τον κ. Γ. Βασιλάκο, διευθύνοντα σύμβουλο και αντιπρόεδρο της Κωτσόβολος, ο οποίος χαρακτήρισε ανεπίσημες φήμες τις παραπάνω προθέσεις. Επιβεβαίωσε ωστόσο τις επιδόσεις της Κωτσόβολος, αλλά και τον σταθερό προγραμματισμό της εταιρείας.

Ειδικότερα στην τρέχουσα χρήση έχουν προγραμματιστεί επενδύσεις 8-10 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο σε ανακαινίσεις του δικτύου καταστημάτων όσο και σε τεχνολογική αναβάθμιση της λειτουργίας της εταιρείας. Η εταιρεία έχει ήδη δημιουργήσει ένα νέο concept καταστήματος και σκοπεύει τα προσεχή 2-2,5 χρόνια να ολοκληρώσει την ανακαίνιση και τον εκσυγχρονισμό ολόκληρου του δικτύου της, που αριθμεί σήμερα 95 σημεία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v