Την εκτίμησή του ότι μετά από μια απαιτούμενη περίοδο εκπαίδευσης του καταναλωτικού κοινού θα δούμε τις πωλήσεις της νέας πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης και αναγνώρισης φωνής MAIC να διαμορφώνονται σε πολύ υψηλά επίπεδα, εξέφρασε σε χθεσινή συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος της MLS κ. Γιάννης Καματάκης.
«Χρειάζεται μεν επιμονή και υπομονή, ωστόσο πιστεύουμε πως οι προοπτικές του συγκεκριμένου προϊόντος είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικές» σημείωσε ο κ. Καματάκης, συμπληρώνοντας, μεταξύ άλλων:
• Την πολύ μεγάλη επιτυχία τέτοιων προϊόντων στις ΗΠΑ (εκτίναξη πωλήσεων, πολύ θετικότερες προσδοκίες για τα επόμενα χρόνια) και την εκτίμησή του ότι η επιτυχία αυτή θα σημειωθεί και στην Ευρώπη.
• Το πλεονέκτημα της MAIC που έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί όχι μόνο στην ελληνική, αλλά και σε σειρά άλλων ευρωπαϊκών γλωσσών. Ήδη, μετά το χθεσινό λανσάρισμα σε Ελλάδα και Κύπρο, μόνο μέσα στο 2019 θα υπάρχει διάθεση του προϊόντος σε Βουλγαρία, Σερβία, Κροατία, Πορτογαλία, Ιταλία και Πολωνία.
• Τα μηνύματα που ελήφθησαν κατά τη διάρκεια του προλανσαρίσματος ήταν πολλά και θα βοηθήσουν στη μελλοντική πορεία του προϊόντος.
• Μελλοντικά θα υπάρξει και νέα φθηνότερη έκδοση του προϊόντος, ενώ παράλληλα είναι πολύ πιθανή η διείσδυσή του σε νέες κάθετες αγορές (πχ των ξενοδοχείων).
• Ακόμη και αν οι μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού αναπτύξουν τέτοια προϊόντα στην Ευρώπη, δεν υπάρχει πρόβλημα για την MLS, γιατί μπορεί μεν να υπάρξει ανταγωνισμός μεριδίων, ωστόσο θα μειωθεί κατά πολύ ο απαιτούμενος χρόνος διείσδυσης του προϊόντος και θα δημιουργηθεί μια πολύ μεγαλύτερη αγορά.
• Θα ακολουθήσει έντονη διαφημιστική παρουσία του προϊόντος, στην οποία θα συμμετάσχουν πολλά γνωστά ονόματα από τους χώρους του αθλητισμού (Γιάννης Ατετοκούμπο), του θεάτρου, του τραγουδιού και της τηλεόρασης.
Διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης
Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης τύπου, ο κ. Καματάκης αναφέρθηκε στις προβλέψεις της εταρείας για την τριετία 2019-2021, σύμφωνα με τις οποίες οι πωλήσεις, το EBITDA και τα κέρδη της εισηγμένης θα αυξάνονται με διψήφιο ποσοστό από χρόνο σε χρόνο.
Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται στις εργασίες που αναμένονται στο εξωτερικό, καθώς το 2018 η βορειοελλαδίτικη εταιρεία επεκτάθηκε σε Κύπρο, Σερβία και Βουλγαρία, ενώ τα επόμενα βήματα διεθνοποίησης των εργασιών είναι η Αλβανία, η Ρουμανία και η Κροατία.