Χωρίς μεγάλες διαφοροποιήσεις σε σχέση με το 2017 έκλεισε η περυσινή χρονιά για την MLS Innovation, τουλάχιστον σε ότι αφορά τον κύκλο εργασιών της.
Κατά το πρώτο μισό της περυσινής χρονιάς, η εισηγμένη εταιρεία είχε εμφανίσει έσοδα ύψους 10,54 εκατ. ευρώ (έναντι 11,59 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2017) και καθαρά κέρδη 1,48 εκατ. (έναντι 1,709 εκατ. ευρώ). Ωστόσο, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης Γιάννης Καματάκης είχε σημειώσει τον περασμένο Σεπτέμβριο (παρουσίαση σε σχετικό road show του ΧΑ) πως στο πρώτο μισό του 2018 ολοκληρώθηκε η «κοιλιά» των αποτελεσμάτων της εταιρείας, η οποία οφειλόταν στη μεγάλη επένδυση για τη δημιουργία της πλατφόρμας MAIC. Έτσι, η ολοκλήρωση της επένδυσης σε συνδυασμό με την αύξηση των εξαγωγών αναμενόταν να οδηγήσουν σε αύξηση επιδόσεων κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Σε κάθε περίπτωση, δύο ήταν οι κυριότερες εξελίξεις του περασμένου έτους για την εταιρεία, οι οποίες αναμένεται να επηρεάσουν και τη φετινή χρονιά. Η πρώτη αφορά την έναρξη εξαγωγών σε τρεις χώρες και ειδικότερα στη Σερβία, την Κύπρο και τη Βουλγαρία. Ο τρόπος επέκτασης στις χώρες αυτές έγινε σε συνεργασία με τοπικούς operators, με πρόσβαση σε δίκτυα λιανικής και με τη συνδρομή τοπικού διανομέα. Το 2019 η παρουσία στις συγκεκριμένες χώρες θα λάβει χώρα σε δωδεκάμηνη βάση, ενώ παράλληλα προγραμματίζεται και η επέκταση της παρουσίας της εισηγμένης και σε άλλες αγορές του εξωτερικού.
Η δεύτερη εξέλιξη αφορά το προλανσάρισμα της MAIC, με το πλήρες λανσάρισμα του συγκεκριμένου προϊόντος να δρομολογείται για τις αρχές της φετινής χρονιάς. Σύμφωνα με την εταιρεία, η MAIC πρόκειται για μια «νέα ευρωπαϊκή πλατφόρμα η οποία σχετίζεται με τεχνητή νοημοσύνη και αναγνώριση φωνής. To νέο αυτό προϊόν-πλατφόρμα πιστεύουμε ότι (όπως ήδη συμβαίνει με τα αντίστοιχά του στις Ηνωμένες Πολιτείες) ίσως αλλάξει εντυπωσιακά και προς το καλύτερο την καθημερινότητα των ανθρώπων στην Ελλάδα και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες».
Όπως έχει ήδη επισημάνει σε παλαιότερο δημοσίευμά του το Euro2day.gr, η δημιουργία αυτής της πλατφόρμας χρηματοδοτήθηκε από τα ομολογιακά δάνεια του 2016 και του 2017 και θα μπορεί να διασκεδάζει τους χρήστες της με μουσική και συναυλίες, να τους ενημερώνει για τον καιρό, για τα ζώδια και τα ραντεβού τους, να απαντά σε ερωτήσεις που θέτουν, να δίνει συνταγές μαγειρικής και γενικότερα να προσφέρει μια ευρύτατη σειρά χρήσιμων, καθημερινών υπηρεσιών.
Η εταιρεία είναι διατεθειμένη να επιμείνει στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης πλατφόρμας σε ευρωπαϊκή βάση κατά τα επόμενα χρόνια, γεγονός ωστόσο που φαίνεται πως θα οδηγήσει σε ανάγκες πρόσθετης χρηματοδότησης.
Στόχος της εισηγμένης για φέτος, είναι η αύξηση του κύκλου εργασιών της με διψήφιο ποσοστό. Στην ελληνική αγορά, η εταιρεία κατέχει την πρώτη θέση στα tablets και την τρίτη στα smart phones, με μερίδιο 9% σε συσκευές και 4,7% σε αξία.