Folli Follie: Φεύγουν οι μεγάλες φίρμες, χάνεται το αντικείμενο της NewCo

Νέος αντιπρόσωπος για Nike και Converse. Φίρμες από το χαρτοφυλάκιο της FF αποκτά η μεικτή εταιρία των Αττικών Πολυκαταστημάτων και του επιχειρηματία Αλ. Στράτου. Ο προορισμός των καλλυντικών.

Folli Follie: Φεύγουν οι μεγάλες φίρμες, χάνεται το αντικείμενο της NewCo

Στους αστερίσκους που ήδη διέπουν το σχέδιο εξυγίανσης της Folli Follie από τους ομολογιούχους της έρχεται να προστεθεί η διαρροή των φιρμών που αντιπροσωπεύει η εταιρία και εν ολίγοις το επιχειρησιακό αντικείμενο της «καλής» εταιρίας, που το σχέδιο προβλέπει ότι θα δημιουργηθεί.

Την ώρα που οι συνελεύσεις των ομολογιούχων επεξεργάζονται το αν η κατ’ αρχήν συμφωνία εξυγίανσης έχει νόημα, το χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων και αντιπροσωπειών της Folli Follie αδειάζει.

Ο όμιλος Nike διεμήνυσε ότι διαλύει τη συνεργασία με τον άλλοτε κραταιό όμιλο και προχωρά στη σύναψη συνεργασιών με νέους αντιπροσώπους τόσο για τη Nike όσο και για την Converse, όσον αφορά τη χονδρική διανομή των ομώνυμων αθλητικών ειδών τους, όπου όλες οι ενδείξεις καταλήγουν στον όμιλο Φάις.

Στο ίδιο πλαίσιο, αναθέτει σύμφωνα με πληροφορίες τη διαχείριση των 15 περίπου καταστημάτων Nike που έως τώρα έτρεχε η Folli Follie στον Ιταλό αντιπρόσωπό της.

Πέραν των παραπάνω, ήδη η φίρμα Scotch&Soda έχει μετακινηθεί στην κοινή εταιρία που έχουν συστήσει εδώ και οκτώ μήνες η Αττικά Πολυκαταστήματα και ο επιχειρηματίας Αλέξανδρος Στράτος, ένα joint venture που αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω.

Οι δύο συνεταίροι γνωρίζονται από παλιά, μιας και ο κ. Στράτος υπήρξε ο βασικός πυλώνας του τομέα ένδυσης της Notos Com, όπου συνυπήρχε και ο Κωνσταντίνος Λαμπρόπουλος μέσω των ομώνυμων πολυκαταστημάτων, πριν αποχωρήσει και δημιουργήσει την Αττικά Πολυκαταστήματα.

Πέραν της παραπάνω βεβαιότητας, ήδη από το χαρτοφυλάκιο της FF έχουν αποχωρήσει και αναζητούν νέους συνεργάτες η αυστραλιανή φίρμα υποδημάτων UGG, η Guess Jeans, αλλά και η γαλλική φίρμα μαγιό Vilebrequin, η οποία αποτελούσε τον «μύθο» των αναπάντεχων πωλήσεων της Folli Follie στη Μύκονο σε Άραβες γαλαντόμους πελάτες. Επίσης, στην τελική ευθεία μπαίνει η συμφωνία του ομίλου Σαράντη για τα αρωματικά προϊόντα του διεθνούς ομίλου Coty.

Την ίδια στιγμή, λειτουργώντας παράλληλα, στελέχη της εταιρίας και υπεύθυνοι τομέων δραστηριότητας έχουν ξεκινήσει ήδη αυτόνομη πορεία εξεύρεσης λύσης για την επόμενη μέρα. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, τόσο στον τομέα της ένδυσης όσο και στον τομέα των καλλυντικών και των αντίστοιχων αντιπροσωπειών έχουν ξεκινήσει λίγο έως πολύ παρασκηνιακές διαβουλεύσεις.

Σημειώνεται ότι στο χαρτοφυλάκιο της FF με διαβατήριο εξόδου παραμένουν οι Ted Baker, Calvin Klein Jeans, Franklin & Marshall, G-Star RAW, Samsonite και Technogym. Στα καλλυντικά, το βαρύ όνομα παραμένει η Shiseido, η οποία αναζητεί διέξοδο.

Υπενθυμίζεται ότι με βάση το σχέδιο εξυγίανσης της Deloitte, το οποίο παρουσίασε στα μέσα Νοεμβρίου το Euro2day.gr, για τον κλάδο ένδυσης/υπόδησης ο σχεδιασμός προέβλεπε τη διακοπή της διανομής εμπορικών σημάτων με χαμηλές πωλήσεις ή/και χαμηλό περιθώριο κέρδους αλλά την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου (!), δίνοντας έμφαση στα ιδιόκτητα πολυκαταστήματα (Kix, Collective, Factory Outlet).

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα, κατά την Deloitte, ενίσχυσε τις πωλήσεις της 9% τους τελευταίους 12 μήνες, ενώ προχώρησε στην υπογραφή νέων συμβάσεων διανομής με τους οίκους Karl Lagerfeld, Calvin Klein Performance & MFO.

Η FF Cosmetics εκπροσωπεί το 8% των εσόδων της FF σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Τα συμβόλαια που διαθέτει ο κλάδος συνέβαλαν στην αύξηση των εσόδων στην Ελλάδα από 7,5 εκατ. ερώ το 2015 σε 21,5 εκατ. ευρώ το 2017 και με πρόβλεψη για 27 εκατ. ευρώ το 2018.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v