Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Aegean: Στα 80,9 εκατ. τα καθαρά κέρδη στο εννεάμηνο

Την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2018, η Aegean και η Olympic Air μετέφεραν 10,8 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 6%. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 939,3 εκατ. καταγράφοντας άνοδο 5%.

Aegean: Στα 80,9 εκατ. τα καθαρά κέρδη στο εννεάμηνο

Η Aegean ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα εννεαμήνου 2018, σημειώνοντας αύξηση 5% στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών, ο οποίος ανήλθε σε €939,3 εκ.

Τα καθαρά κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 14% και ανήλθαν σε €115,8 εκ., ενώ τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 13% και ανήλθαν σε €80,9 εκατ.

Την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2018, η Αegean και η Olympic Air μετέφεραν 10,8 εκ. επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 6%, με 4,8 εκ. επιβάτες στο δίκτυο εσωτερικού και 6 εκ. στο δίκτυο εξωτερικού. H επιβατική κίνηση εξωτερικού από την Αθήνα αυξήθηκε κατά 12%. Η μέση πληρότητα πτήσεων βελτιώθηκε από 82,9% το 2017 σε 83,6% το 2018, απόρροια της αποτελεσματικής διαχείρισης δικτύου και ναύλων.

Κατά το τρίτο και ισχυρότερο τρίμηνο του έτους τα ενοποιημένα έσοδα ανήλθαν σε €483,6 εκ., ενισχυμένα κατά 9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017. Τα καθαρά κέρδη προ φόρων έφτασαν τα €134,1 εκ., ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €94,7εκ., 3% βελτιωμένα σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017, παρά τη σημαντική αύξηση του κόστους καυσίμων κατά 27%.

Οι καθαρές λειτουργικές ροές ανήλθαν σε €161,8 εκ., με αποτέλεσμα τα ταμιακά διαθέσιμα και ισοδύναμα να διαμορφωθούν σε €389,9 εκ. (1) την 30.09.2018, μετά και την εκταμίευση της αρχικής προκαταβολής ύψους €34 εκ. για την υλοποίηση της συμφωνίας για την παραγγελία αεροσκαφών νέας γενιάς της οικογένειας Airbus Α320neo.

Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά:

«Το τρίτο τρίμηνο, μέσω της ανάπτυξης δικτύου στον κύριο κόμβο της Αθήνας, αλλά και με νέες υπηρεσίες και προϊόντα που δίνουν αξία στους επιβάτες μας, καταφέραμε να σημειώσουμε και πάλι ισχυρή κερδοφορία, παρά την αυξημένη σε αριθμό και χωρητικότητα παρουσία ανταγωνιστών σε δρομολόγια εξωτερικού και εσωτερικού, αλλά και τις σημαντικά υψηλότερες τιμές πετρελαίου. Ακολουθήσαμε για δεύτερη χρονιά λελογισμένο ρυθμό ανάπτυξης, εστιάζοντας στη δημιουργία των δεξιοτήτων και υποδομών που θα επιτρέπουν τη βέλτιστη αξιοποίηση της μεγάλης μας επένδυσης σε νέο στόλο, δημιουργώντας νέες προοπτικές για την εταιρεία και τους ανθρώπους μας.»

[1] Συμπεριλαμβάνονται δεσμευμένες καταθέσεις (€1,3 εκ.) και επενδύσεις σε ομόλογα (€18,7 εκ.)

[2] EBITDAR: Earnings before interest, tax, depreciation, amortization & lease payments: λειτουργικό αποτέλεσμα προ φόρων, χρηματοδοτικών αποτελεσμάτων, αποσβέσεων και μισθώσεων αεροσκαφών.

[3] Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων.

[4] Σύνολο χιλιομετρικών επιβατών προγραμματισμένων πτήσεων προς χιλιομετρικές θέσεις

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v