Πέρα από τα αλλεπάλληλα μερίσματα προς τους μετόχους που ανήγγειλε η διοίκηση των ΕΛ.ΠΕ. και στη διάρκεια της ενημέρωσης (conference call) των αναλυτών περιέγραψε και τις ευκαιρίες που ανοίγονται από την πώληση της ΔΕΠΑ, καθώς και από τις νέες προδιαγραφές των ναυτιλιακών καυσίμων.
Ειδικότερα, και σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της εισηγμένης, αφού επανέλαβε στους αναλυτές την πληρωμή του προμερίσματος στους μετόχους των 0,25 ευρώ ανά μετοχή προς το τέλος του Δεκεμβρίου, τους άφησε να υπολογίζουν πως και το έκτακτο μέρισμα που ενδεχομένως να διανεμηθεί από τα έσοδα της πώλησης του ΔΕΣΦΑ να προσεγγίσει εκείνα του προμερίσματος. Σύμφωνα με τη διοίκηση τα 300 εκατ. ευρώ που θα εισπράξει από την ολοκλήρωση της πώλησης του Διαχειριστή, πιθανότατα στο τέλος του χρόνου, μέρος αυτών θα κατευθυνθεί για την αποπληρωμή δανειακών υποχρεώσεων και το υπόλοιπο για τη διανομή έκτακτου μερίσματος.
Οι μέτοχοι, όμως, όπως αναφέρουν πηγές που παρακολούθησαν την conference call, έχουν να περιμένουν και περισσότερα κέρδη από τη δραστηριοποίηση του ομίλου σε δύο τομείς.
Η διοίκηση της εισηγμένης τόνισε επανειλημμένως πως η ολική επαναφορά του διυλιστηρίου της Ελευσίνας μετά το τελευταίο shutdown για συντήρηση έδωσε διπλάσια παραγωγή 1.460.000 τόνους στο τρίτο τρίμηνο από 681.000 πέρυσι το ίδιο διάστημα πλησιάζοντας την αντίστοιχη του Ασπροπύργου, που ήταν στα 2 εκατομμύρια τόνους.
Οι μονάδες της Ελευσίνας παράγουν ντίζελ και όπως σημείωσε η διοίκηση στους αναλυτές, η εισηγμένη, χάρη σε αυτές είναι πολύ καλά τοποθετημένη για να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις καυσίμων που αφορούν στη ναυτιλία. Υπενθυμίζεται ότι από το 2020 βάσει κοινοτικών κανονισμών το ντίζελ θα πρέπει να έχει μειωμένο θείο.
Ενδιαφέρον είχαν και οι επισημάνσεις των στελεχών της διοίκησης των ΕΛ.ΠΕ για τη ΔΕΠΑ. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εισηγμένη που ελέγχει το 35% της δημόσιας επιχείρησης φυσικού αερίου προσδοκά από την πώληση της τελευταία την αποδέσμευση κεφαλαίων που θα την οδηγήσουν στην στρατηγική της τοποθέτηση στη συγκεκριμένη αγορά.