Σε μια εποχή όπου το σύγχρονο λιανεμπόριο αναζητά τον βέλτιστο συνδυασμό των πολυκαναλικών δικτύων, η Κωτσόβολος επιχειρεί να προσελκύσει τον καταναλωτή που ψάχνει online αλλά αγοράζει offline.
Παρουσιάζοντας το νέο concept καταστήματος με εφαρμογή στο σημείο που διατηρεί στο The Mall, o διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας στην Ελλάδα κ. Γ. Βασιλάκος αναφέρθηκε στην αισθητική αλλά κυρίως προϊοντική αναβάθμιση των καταστημάτων της αλυσίδας.
Η νέα προσέγγιση αφορά τον καταναλωτή που αναζητά πρώτα το προϊόν και μετά την τιμή, και περιλαμβάνει αφενός μεγαλύτερη γκάμα αλλά και πιο premium προϊόντα λευκών και μαύρων συσκευών. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό πως στο ανακαινισμένο κατάστημα Κωστόβολος στο The Mall φιλοξενείται το πρώτο shop in a shop της Apple στη χώρα.
Κατά τον κ. Βασιλάκο, η online αγορά -όπου η Κωτσόβολος διαθέτει επίσης πολυετή παρουσία- απαντά στην ανάγκη του καταναλωτή για ευκαιρίες και χαμηλότερη τιμή, ωστόσο, το φυσικό κατάστημα δίνει τη δυνατότητα καλύτερων υπηρεσιών, κατατόπισης του καταναλωτή και εντέλει την προώθηση προϊόντων τελευταίας τεχνολογίας, που κατά τεκμήριο διαθέτουν και καλύτερα περιθώρια κέρδους για τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις.
Παράλληλα, η Κωτσόβολος, υιοθετεί το ηλεκτρονικό «ταμπελάκι» τιμών και προδιαγραφών, προκειμένου να απαντά άμεσα στην ανάγκη αλλαγής τιμών λόγω ανταγωνισμού. Σύμφωνα με τον κ. Βασιλάκο, η ένταση του ανταγωνισμού οδηγεί καθημερινά τις λιανεμπορικές αλυσίδες σε προσαρμογή τιμών, οι οποίες παρακολουθούνται με ειδικά συστήματα συνεχώς. Έτσι, η Κωτσόβολος αποφασίζει να αυτοματοποιήσει τη διαδικασία. Εκμεταλλευόμενη δε τις σύγχρονες τεχνολογίες, η μητρική της Κωτσόβολος Dixon's προχωρά σε συνεργασία με την IBM σ’ ένα σοφιστικέ σύστημα επεξεργασίας στοιχείων και καταναλωτικών δεδομένων, προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες της στοχευμένη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση τα επόμενα χρόνια.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρίας, το πρόγραμμα ανακαίνισης του δικτύου, που σήμερα αριθμεί 95 σημεία πώλησης, θα ολοκληρωθεί τα προσεχή 2-2,5 χρόνια. Στην τρέχουσα χρήση έχουν προγραμματιστεί επενδύσεις 8-10 εκατ. ευρώ, που αφορούν τόσο σε ανακαινίσεις όσο και σε τεχνολογική αναβάθμιση της λειτουργίας της εταιρίας.
Σε ό,τι αφορά την εγχώρια αγορά, ο κ. Βασιλάκος ανάφερε ότι οι πρώτοι μήνες της νέας χρήσης για την Κωτσόβολος ήταν δύσκολοι, εξαιτίας της κακής πορείας του κλιματισμού, ωστόσο η κατάσταση ισορρόπησε με τις πωλήσεις ειδών τεχνολογίας και τηλεοράσεων.
Τέλος, ο ίδιος αντιμετώπισε τον θεσμό της Black Friday ως ένα αναγκαίο κακό που η ελληνική αγορά υιοθέτησε προσφάτως, εκτίμησε ωστόσο ότι βαθμηδόν θα αποδυναμωθεί.