Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Alpha Bank: Πτώση άνω του 60% των συναλλαγών στα γκισέ

Σε πλήρη εξέλιξη ο ψηφιακός μετασχηματισμός της τράπεζας. Οι καταθέσεις στα ταμεία έχουν μειωθεί κατά 70%, οι αναλήψεις μετρητών κατά 60%, οι ενημερώσεις βιβλιαρίων κατά 90% και οι πληρωμές προϊόντων της Alpha Bank κατά 80%.

Alpha Bank: Πτώση άνω του 60% των συναλλαγών στα γκισέ

Το τριετές πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού της Alpha Bank βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και ολοκληρώνεται το 2019, με εμφανή αποτελέσματα στη λειτουργική αποτελεσματικότητά της προς όφελος των πελατών της, επισήμανε ο εντεταλμένος γενικός διευθυντής και chief digital officer & retail banking products της Αlpha Βank Δαμιανός Χαραλαμπίδης, μιλώντας σε εκδήλωση που διοργάνωσε η τράπεζα με θέμα «Η ψηφιακή καινοτομία και η εμπειρία των πελατών στη νέα ψηφιακή εποχή».

Ειδικότερα, όπως επισήμανε ο κ. Χαραλαμπίδης μεταξύ των ενεργειών που περιλαμβάνονται στον ψηφιακό μετασχηματισμό συγκαταλέγονται ο συνεχής εμπλουτισμός του mobile και web banking, η σταδιακή αντικατάσταση του συνόλου των ΑΤΜ και εγκατάσταση 150 νέων APS, η μεταφορά του 40% των ταμειακών συναλλαγών σε ψηφιακά μέσα, η δημιουργία digital corners στα καταστήματα και η ολοκλήρωση της διαδικασίας υλοποίησης ψηφιακών υποδομών (ηλεκτρονικές υπογραφές και πιστοποιητικά, wifi καταστημάτων κ.λπ.).

Όπως τόνισε ο Δαμιανός Χαραλαμπίδης, το πρόγραμμα μεταφοράς ταμειακών συναλλαγών σε ψηφιακά μέσα παρουσιάζει ήδη εντυπωσιακά αποτελέσματα καθώς οι καταθέσεις στα ταμεία έχουν μειωθεί κατά 70%, οι αναλήψεις μετρητών κατά 60%, οι ενημερώσεις βιβλιαρίων κατά 90% και οι πληρωμές προϊόντων της Αlpha Bank κατά 80%. Στα οφέλη που προκύπτουν από τις αλλαγές αυτές περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η αύξηση του χρόνου των υπαλλήλων "tellers" για πωλήσεις κατά 40%, ο διπλασιασμός των αιτήσεων χρεωστικών καρτών και ενεργοποιήσεων e-banking κ.λπ.

Σε χαιρετισμό του στην εκδήλωση, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Αlpha Bank Σπύρος Φιλάρετος αναφέρθηκε στη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού και της υιοθέτησης νέων τεχνολογιών στο τραπεζικό σύστημα αλλά και γενικότερα στην επιχειρηματική δραστηριότητα, επισημαίνοντας ότι η διαδικασία αυτή πρέπει να ξεκινήσει τώρα και θα βρίσκεται στο επίκεντρο του επιχειρείν για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Η εμπειρία των πελατών στην ψηφιακή εποχή και ειδικότερα οι αλλαγές στις συνήθειες και τις ανάγκες των πελατών που δημιουργούν νέες τάσεις στα μοντέλα εξυπηρέτησης των επιχειρήσεων βρέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης πάνελ μεταξύ των διευθ. συμβούλων επιχειρήσεων από διάφορους κλάδους της οικονομίας, μετέδωσε το ΑΠΕ.

Στο πάνελ συμμετείχαν ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, managing director της Aegean Airlines, η Πέγκυ Αντωνάκου, διευθ. σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, ο Χάρης Μπρουμίδης, CEO της Vodafone Greece, o Σωτήρης Παπαντωνόπουλος-Μαντόπουλος, συνιδρυτής και διευθ. σύμβουλος της insurancemarket.gr και ο Χάρης Αρβανίτης, founder και CEO της Spotawheel.

Στην εκδήλωση μίλησε επίσης ο Olivier Van Duuren, ιδρυτής της «The Dualarity» και ο Leorizio D'Aversa από τη McKinsey & Company.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v