H Wella περνάει στον όμιλο Σαράντη

Νέα προσθήκη αντιπροσωπείας για τον ελληνικό όμιλο, που αναλαμβάνει τη διανομή και προώθηση των καταναλωτικών καλλυντικών προϊόντων της φίρμας. Οι εκτιμήσεις για rebound στην ελληνική αγορά.

H Wella περνάει στον όμιλο Σαράντη

Νέος κύκλος συγκέντρωσης στην αγορά καλλυντικών βρίσκεται σε εξέλιξη, με τους υφιστάμενους ισχυρούς παίκτες να προσελκύουν ανεξάρτητα σήματα. Η τελευταία εξέλιξη αφορά τη μετακίνηση της φίρμας Wella (καλλυντικά περιποίησης μαλλιών ευρείας κατανάλωσης) στον ελληνικό όμιλο Σαράντη.

Η φίρμα, η οποία υποστηριζόταν έως πρότινος από ανεξάρτητη εταιρία, περιήλθε στην κατοχή του διεθνούς ομίλου Coty το 2015, όταν η Procter&Gamble -η οποία κατείχε την ιδιοκτησία του- αποφάσισε να αποχωρήσει από τον συγκεκριμένο τομέα, στο πλαίσιο ευρείας αναδιάρθρωσης του χαρτοφυλακίου της.

Η Coty, με τη σειρά της, αναζήτησε αντιπροσώπους στην ελληνική αγορά, εκτιμώντας πως το μέγεθός της δεν δικαιολογεί τη διατήρηση ανεξάρτητης εταιρικής μορφής. Σ' αυτό το πλαίσιο και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, αφού συζήτησε με διάφορες ελληνικές εταιρίες διανομής, κατέληξε στον όμιλο Σαράντη.

Πρόκειται εξάλλου για εταιρία με κεφάλαια, τεχνογνωσία και ισχυρό δίκτυο διανομής στην ευρεία κατανάλωση (σούπερ μάρκετ) όσο και στην επιλεκτική διανομή προϊόντων.

Σημειώνεται ότι ο ελληνικός όμιλος, πέρα από τα ιδιοπαραγόμενα καλλυντικά και είδη οικιακής χρήσης, έχει προσαρτήσει σειρά αντιπροσωπειών και σημάτων τα τελευταία χρόνια, όπως το brand Noxzema, το οποίο εξαγοράστηκε από την Procter&Gamble. H τελευταία συμφωνία για τη Wella αφορά στην αντιπροσώπευση των επώνυμων καλλυντικών μαλλιών και την προώθησή τους στη λιανική. Άγνωστο παραμένει πώς θα συνεχίσει η διανομή των επαγγελματικών προϊόντων της Wella.

Η νέα προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου αναμένεται να ενισχύσει μερικώς την επίδοσή του στην ελληνική αγορά στο δ’ τρίμηνο, αλλά να έχει ουσιαστική επίδραση από τη νέα χρήση.

Σημειώνεται ότι ο όμιλος έχει ήδη προϋπολογίσει ανάπτυξη πωλήσεων της τάξης του 5%-6% για το 2018. Στο α' εξάμηνο της χρήσης, η ελληνική αγορά αναπτύχθηκε κατά 2,01%, ωστόσο η διοίκηση του ομίλου εκτιμά ότι στο β’ εξάμηνο -και πέραν της νέας προσθήκης- οι πωλήσεις θα ανακάμψουν πλησιάζοντας την πρόβλεψή της.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v