Μέσω νέων ευέλικτων πακέτων, που βασίζονται στη νέα over-the-top (OTT) υπηρεσία της Cosmote TV, η οποία παρέχεται ανεξάρτητα από το δίκτυο σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας του πελάτη, επιχειρεί η διοίκηση του ΟΤΕ να ξεπεράσει το «ταβάνι» που δείχνει να πιάνει η ελληνική αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης.
Με τη νέα υπηρεσία, που στην ουσία προσφέρεται μέσω Διαδικτύου όπως π.χ. το Netflix, οι πελάτες μπορούν ήδη να αγοράσουν τρία διαφορετικά μηνιαία πακέτα (με κόστος από 5 έως 25 ευρώ) και να παρακολουθήσουν τα κανάλια που επέλεξαν μέσω φορητής συσκευής, ανεξαρτήτως τηλεπικοινωνιακού δικτύου στην Ελλάδα ή σε άλλο κράτος-μέλος της Ε.Ε.
Τώρα στον ΟΤE κινούνται προς δύο μέτωπα: Πρώτον, να αυξήσουν τα προσφερόμενα πακέτα της υπηρεσίας OTT, ώστε να προσεγγίσουν συγκεκριμένα τμήματα της τηλεοπτικής πίτας. Για παράδειγμα, μπορεί να προσφέρονται πακέτα μόνο για συγκεκριμένους ποδοσφαιρικούς αγώνες (π.χ. UEFA Champions League), με τα οποία οι πελάτες θα παρακολουθούν το τηλεοπτικό περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει. ‘Η πακέτα πολύ χαμηλού κόστους για συγκεκριμένα κανάλια του συνολικού «μπουκέτου» της Cosmote TV. Τα πακέτα που μπορούν να δημιουργηθούν μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας προσφέρουν καλύτερες τιμές και μεγαλύτερη ευελιξία στην Cosmote TV.
Δεύτερον, να επεκτείνουν περαιτέρω την OTT υπηρεσία Cosmote TV, ώστε να παρέχεται π.χ. μαζί με συσκευές «έξυπνων τηλεοράσεων» ενώ σήμερα παρέχεται μόνο μέσω φορητών συσκευών (κινητά τηλέφωνα, tablets, κ.ά.).
Μέσω τέτοιων προσαρμοσμένων πακέτων, με χαμηλότερο κόστος για τους πελάτες και χωρίς πολύμηνες δεσμεύσεις, εκτιμούν στον OΤΕ πως μπορούν να διευρύνουν περαιτέρω την πελατειακή βάση, σε μια περίοδο που η συνδρομητική τηλεόραση αρχίζει να «πιάνει ταβάνι» καθώς έφτασε το 1.000.000 πελάτες.
Ο OΤΕ έχει περίπου το 50% της αγοράς, με 525.716 συνδρομητές στο τέλος Ιουνίου, η Nova ακολουθεί με περίπου 400.000 πελάτες (είχε ανακοινώσει 417.000 πελάτες στο τέλος του 2017), η Vodafone Hellas με περίπου 85.000-90.000 πελάτες και τη Wind Hellas, που μπήκε τελευταία στην κούρσα να έχει προσελκύσει σε δύο μήνες από το λανσάρισμα της Wind Vision περί τις 10.000 συνδρομητές.
Το πλαφόν του 1.000.000 νοικοκυριών είναι ο ένας λόγος για τον οποίο θεωρούν στην αγορά τηλεπικοινωνιών πως έχουν πέσει οι ρυθμοί προσέλκυσης νέων πελατών στην αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης. Ο δεύτερος, και σημαντικότερος, λόγος είναι το περίφημο «τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης» του 10% που έχει επιβληθεί από πέρυσι και έπληξε (μαζί με το «τέλος σταθερής τηλεφωνίας» του 5%) σοβαρά την αγορά. Από την πρώτη στιγμή, τα στελέχη της αγοράς τηλεπικοινωνιών υποστήριζαν πως οι συγκεκριμένες επιβαρύνσεις θα τορπιλίσουν μια αγορά που κινούνταν μέχρι τότε με ικανοποιητικούς ρυθμούς. Οι εξελίξεις τούς δικαίωσαν.
Σήμερα, μέσω της over-the-top υπηρεσίας COSMOTE TV GO, οι πελάτες του ΟΤE μπορούν να επιλέξουν το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει ανάμεσα από τα διαθέσιμα θεματικά πακέτα. Επιλέγοντας δε 2 ή περισσότερα πακέτα, εξασφαλίζουν έκπτωση 2 ευρώ τον μήνα για κάθε επιπλέον πακέτο.
Τα νέα πακέτα COSMOTE TV GO είναι: COSMOTE TV GO Documentaries Pack: 5 ευρώ με ελάχιστη παραμονή 1 μήνα,
- COSMOTE TV GO Cinema Pack: 10 ευρώ με ελάχιστη παραμονή 1 μήνα και
- COSMOTE TV GO Sports Pack: 25 ευρώ με ελάχιστη παραμονή 1 μήνα.
Ταυτόχρονα οι πελάτες έχουν πρόσβαση και σε όλες τις υπηρεσίες on demand της Cosmote TV.