Τέλος στα σενάρια πώλησης της Vivartia, είτε ως συνόλου, είτε ως τμήματα, έθεσε σήμερα με επίσημο τρόπο η διοίκηση του ομίλου αλλά και της μητρικής MIG. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο εκδήλωσης για την παρουσίαση του νέου διπλοστραγγιστού γιαουρτιού της ΔΕΛΤΑ, τόσο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vivartia και πρόεδρος της MIG Παναγιώτης Θρουβάλας, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος της MIG Θανάσης Πανανικολάου, διαδοχικά, διέψευσαν κατηγορηματικά ότι υπάρχει θέμα πώλησης της Vivartia.
«Η Vivartia είναι ένα διαμάντι της ελληνικής οικονομίας. Δεν έχουμε κανένα πλάνο πώλησης» τόνισε ο κ. Θρουβάλας. «Το πλάνο μας είναι η ανάπτυξη και τίποτα άλλο. Δεν πουλιέται η Vivartia».
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο κ. Παπανικολάου ξεκαθάρισε ότι ο στόχος μας είναι η ανάπτυξη του Ομίλου. «Δεν τίθεται θέμα πώλησης. Ό,τι ακούγεται δεν ισχύουν και δεν μας ενδιαφέρουν» ανέφερε. Ο ίδιος σημείωσε ότι o κύκλος εργασιών της Vivartia αντιστοιχεί στο 50% του τζίρου της MIG και εξ αυτού, το 50% προέρχεται από τη ΔΕΛΤΑ και τόνισε ότι μετά από την επιτυχή αναδιάρθρωση του δανεισμού του ομίλου, όλο το βάρος πέφτει στην ανάπτυξη. Ανέφερε,δε, ότι το όφελος από την αναδιάρθρωση του δανεισμού, ανέρχεται στα 10 εκατ. ευρώ ετησίως.
Ως επιτυχία χαρακτήρισε την αναδιάρθρωση του δανεισμού και ο κ. Θρουβάλας καθώς όπως ανέφερε, επιμηκύνθηκε ο χρόνος αποπληρωμής, τα επιτόκια καθίστανται σαφώς χαμηλότερα και πιο ανταγωνιστικά και το πλάνο αποπληρωμής, προβλέπει χαμηλότερες δόσεις για τα πρώτα χρόνια. «Είναι ευκαιρία να στραφούμε στο έργο μας» τόνισε χαρακτηριστικά.
Σημείωσε επίσης, ότι ο κύκλος εργασιών της Vivartia για το τρέχον έτος θα είναι αυξημένες σε σχέση με τη χρήση του 2017, έτος κατά το οποίο ο όμιλος πέρασε στην κερδοφορία. «Είχε κέρδη στην τελευταία γραμμή (σ.σ. του ισολογισμού) και όχι στα EBITDA» σημείωσε με νόημα ο κ. Θρουβάλας και τόνισε ότι μεταξύ των στόχων, τίθεται η ενίσχυση των εξαγωγών, αλλά και για ΔΕΛΤΑ η παρουσία της στο τυρί.
Νέα προϊόντα
Σύμφωνα με την marketing director της ΔΕΛΤΑ Άννα Κυδωνάκη, με την παραγωγή του νέου διπλοστραγγιστού γιαουρτιού που έχει τοποθετηθεί στα ράφια από τα μέσα του περασμένου Μαϊου, η εταιρεία επιδιώκει να βρεθεί στον τομέα του τυποποιημένου γιαουρτιού «στη θέση που της αξίζει».
Η ίδια ανέφερε ότι ΔΕΛΤΑ, αυτή τη στιγμή, όπως ανέφερε κατέχει την πρώτη θέση στο λευκό και φρέσκο γάλα, την πρώτη θέση στο σοκολατούχο και τη δεύτερη θέση στο γιαούρτι σε αξία, με μερίδιο 17% και την τρίτη θέση σε όγκο με μερίδιο 15%. Στην πρώτη θέση σε αξία βρίσκεται η ΦΑΓΕ και όπως είπε η κ. Κυδωνάκη «στόχος μας είναι να αυξήσουμε το ποσοστό μας και να γίνουμε leadership της αγοράς».
Σύμφωνα με τα στελέχη της ΔΕΛΤΑ, ο τζίρος της ΔΕΛΤΑ είναι αυξημένος σε σχέση με πέρυσι κατά περίπου 1% - 2%, ενώ όπως ανέφερε ο κ. Παπανικολάου, σε μια αγορά που μέσα στην κρίση έχασε περίπου 100 εκατ. ευρώ, η ΔΕΛΤΑ παρέμεινε παρούσα και όχι μόνο διατηρεί τα μερίδιά της, αλλά και τα αυξάνει. «Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τη Vivartia» κατέληξε ο διευθύνων σύμβουλος της MIG.
Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΛΤΑ Βασίλης Γληνός, η εταιρεία κατέχει ηγετική θέση στη κατηγορία των φρέσκων γαλακτοκομικών προϊόντων, με μερίδιο αγοράς σε αξία 23,7% (στοιχεία 2017), απασχολεί 1.200 εργαζόμενους και συνεργάζεται με 1.100 Έλληνες παραγωγούς γάλακτος και διαθέτει τα προϊόντα της μέσα από 30.000 σημεία σε όλη τη χώρα. Περίπου το 50% του στραγγιστού γιαουρτιού που παράγει εξάγεται, ενώ έχει παρουσία μέσω των εξαγωγών της (γιαούρτι, τυριά και γάλα εβαπορέ) σε 13 χώρες και 4 ηπείρους.
Σε ό,τι αφορά νέο ΔΕΛΤΑ διπλοστραγγιστό γιαούρτι που παρουσιάστηκε σήμερα παράγεται από 100% ελληνικό γάλα, διατίθεται σε συσκευασίες 3x200gr με 10% και 2% λιπαρά και σε συσκευασία 1 κιλού με 2% λιπαρά.