Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η ραγδαία ανάπτυξη του e-εμπορίου «θρέφει» την DHL Express

Ενα στα πέντε ευρώ εσόδων της DHL Express στη χώρα μας προέρχονται πλέον από τη διακίνηση δεμάτων για ελληνικές επιχειρήσεις που πωλούν στο εξωτερικό μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι επενδύσεις των τελευταίων ετών και τα νέα σχέδια.

Η ραγδαία ανάπτυξη του e-εμπορίου «θρέφει» την DHL Express

Η συνεχής επέκταση των ελληνικών εταιρειών στο εξωτερικό μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου στηρίζει και την ανάπτυξη της DHL Express στην Ελλάδα, υποστήριξε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ελευθ. Σαμαράς. Η θυγατρική των γερμανικών ταχυδρομείων (Deutsche Post) που φέτος συμπλήρωσε 40 χρόνια παρουσίας στην χώρα μας, είδε πέρυσι το 20% των εσόδων της να προέρχονται από εξερχόμενες αποστολές ελληνικών επιχειρήσεων προς το εξωτερικό.

«Ανοίγουμε το παράθυρο του κόσμου για τις ελληνικές επιχειρήσεις, με το δίκτυο, την ταχύτητα, την αξιοπιστία και με συμβουλές στο πως θα βγουν στις μεγάλες αγορές» είπε ο κ. Σαμαράς. Πρόσθεσε πως «είναι εντυπωσιακό το πόσοι κλάδοι αναπτύσσονται στο κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου, από ένδυση και υπόδηση μέχρι καλλυντικά και τεχνολογία καθώς τα τελευταία δύο - τρία χρόνια βλέπουμε μεγάλη ανάπτυξη όσον αφορά τις εξαγωγές». Τα στελέχη της εταιρείας υποστήριξαν πως αναπτύσσονται, επίσης, και νέοι τομείς όπως τα φάρμακα και τα καλλυντικά, το ηλεκτρονικό τσιγάρο, κλπ.

To 2017, υποστήριξε ο διευθύνων σύμβουλος της DHL Express στην Ελλάδα, υπήρχαν 1,6 δισ. πελάτες που αγόρασαν μέσω Διαδικτύου, με τις παγκόσμιες πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου να προβλέπεται πως θα φτάσουν τα 3,4 τρισ. δολάρια το 2019. Μέχρι το 2020 οι διασυνοριακές πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου θα φτάσουν τα 900 δισ. δολάρια, ποσό που θα είναι τριπλάσιο έναντι του 2015. Η εταιρεία, σύμφωνα με τη διοίκηση, αναπροσαρμόζει αναλόγως τη στρατηγική της. Ετσι, εκτός από τα αυτόματα κέντρα παραλαβής δεμάτων, λειτουργεί πλέον και απογευματινό δρομολόγιο αποστολών (μέχρι τις 9 το βράδυ) ώστε να συμβαδίζει με τις απαιτήσεις π.χ. των πελατών που εργάζονται το πρωί.

Η ναυτιλία καλύπτει το 30% των εσόδων της DHL Express στην Ελλάδα (συνεργασία με ναυτιλιακές εταιρείες κυρίως για αποστολές δεμάτων στα πλοία τους ανά τον κόσμο) που έφτασαν πέρυσι τα 50 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία, όπως είπε ο κ. Σαμαράς έχει σήμερα μερίδιο 55% στις εξερχόμενες από την Ελλάδα ταχυμεταφορές, δηλαδή σε αυτές που απευθύνονται σε χώρες του εξωτερικού.

Το πρώτο γραφείο της DHL Express στην Ελλάδα άνοιξε το 1978 στο Κολωνάκι για την εξυπηρέτηση ενός διεθνούς πελάτη και στη δεκαετία του ’80 η εταιρεία επεκτάθηκε σε ολόκληρη την Ελλάδα. Την τελευταία δεκαετία προχώρησε σε επενδύσεις περί τα 20 εκατ. ευρώ με τον επικεφαλής της να υποστηρίζει πως στα νέα σχέδια περιλαμβάνεται και σημαντική επένδυση για την αναβάθμιση της παρουσίας της στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.

Η DHL Express στην Ελλάδα διακινεί περί τα τρία εκατ. αποστολές (περίπου 22,7 εκατ. κιλά) ετησίως, διαθέτει 170 οχήματα και τρία αεροσκάφη, ενώ απασχολεί 500 εργαζόμενους. Σήμερα λειτουργεί 42 σημεία εξυπηρέτησης μαζί με τις αυτόματες θυρίδες παραλαβής δεμάτων που διαθέτει.

Ο κ. Σαμαράς είπε πως φέτος είναι η 5η χρονιά που η εταιρεία προχωρά σε αυξήσεις μισθών και πρόσθεσε πως το σύνολο του προσωπικού λειτουργεί με βάση στόχους τους οποίους αν πετύχει μπορεί να λάβει μέχρι και δύο πρόσθετους μισθούς ετησίως. Πρόσθεσε πως «κάθε χρόνο τρέχουμε μια έρευνα εργαζομένων διεθνώς τα αποτελέσματα της οποίας τα λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας».

O ίδιος τόνισε πως η DHL Express στην Ελλάδα έλαβε φέτος την 1η θέση στο διαγωνισμό για το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον (Best Workplaces).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v