Από το ενδιαφέρον που φέρονται να έχουν επενδυτικές εταιρείες (funds), αλλά και από τη στάση που θα τηρήσουν οι δύο μεγαλομέτοχοι της Αττικής Οδού (ΕΛΛΑΚΤΩΡ και J&Ρ ΑΒΑΞ) θα εξαρτηθεί η τύχη του 9,88% που πωλεί η Τράπεζα Πειραιώς. Σύμφωνα με πληροφορίες, προσφορά για την απόκτηση του συγκεκριμένου ποσοστού ενδέχεται να καταθέσει ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει ληφθεί οριστική απόφαση.
Πέραν αυτού, ισχυρό ενδιαφέρον από άλλους κατασκευαστικούς ομίλους, ελληνικούς ή ξένους που δραστηριοποιούνται ήδη στην Ελλάδα, δεν φαίνεται να εκδηλώνεται, με στελέχη του κλάδου να παραπέμπουν στο δικαίωμα πρώτης άρνησης που έχουν οι ΕΛΛΑΚΤΩΡ και J&P ΑΒΑΞ. Η διστακτικότητα αρκετών υποψηφίων αγοραστών συνδέεται με το γεγονός ότι σε πέντε χρόνια λήγει η σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού.
Οι ίδιοι επισημαίνουν πως πολλά θα εξαρτηθούν και από το ύψος της αποτίμησης του 9,88% της Αττικής Οδού. Υπενθυμίζουν πως στο παρελθόν η διοίκηση της Αγροτικής Τράπεζας (πριν περάσει στον έλεγχο της Πειραιώς) είχε επιχειρήσει να πωλήσει το συγκεκριμένο ποσοστό, με αποτίμηση που προσέγγιζε τα 130 εκατ. ευρώ. Τότε ουδείς είχε ενδιαφερθεί, όπως εξηγούν. Το 9,88% είχε περάσει στην Αγροτική Τράπεζα, εξαιτίας της κατάρρευσης της τεχνικής εταιρείας ΑΤΤΙΚΑΤ.
Στα χρόνια που μεσολάβησαν, η αποτίμηση συρρικνώθηκε αφού πλησιάζει (το 2023) η ημερομηνία λήξης της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού. Με βάση τη διαδικασία, οι όμιλοι ΕΛΛΑΚΤΩΡ και J&P ΑΒΑΞ δεν μπορούν να καταθέσουν προσφορές, Εχουν τη δυνατότητα (είτε από κοινού, είτε ο ένας εκ των δύο) να προσφέρουν τίμημα αντίστοιχo με αυτό που θα προσφέρει ο πλειοδότης στον διαγωνισμό των τραπεζών και να αποκτήσουν το 9,88%.
Μεταξύ των άλλων μεγάλων ελληνικών κατασκευαστικών εταιρειών φαίνεται πως υπάρχει περιορισμένο ενδιαφέρον, αν και μέχρι χθες κυκλοφορούσαν πληροφορίες περί κατάθεσης προσφοράς από τον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Σύμφωνα με πληροφορίες, ξένοι όμιλοι όπως η γαλλική Vinci είχαν εξετάσει το ενδεχόμενο απόκτησης του ποσοστού, αλλά αποσύρθηκαν. Κυρίως επειδή οι συγκεκριμένοι όμιλοι δεν ενδιαφέρονται για ένα μειοψηφικό ποσοστό σε μια παραχώρηση που λήγει σε πέντε χρόνια, αλλά για ποσοστό ελέγχου.
Η Αττική Οδός διαχειρίζεται την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας-Σταυρού-Σπάτων, μήκους περίπου 52 χιλιομέτρων και τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού, μήκους περίπου 13 χιλιομέτρων. Στην Αττική Οδό εντάσσεται επίσης και τμήμα της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω, μήκους περίπου 5 χιλιομέτρων.