Η ιταλική GD Infrastrutture που συνεργάζεται με τη Μηχανική του Πρ. Εμφιετζόγλου μειοδότησε στον 8ο και τελευταίο διαγωνισμό του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος, που πραγματοποιήθηκε σήμερα, με έκπτωση 52,4%. Ο διαγωνισμός αφορά στο τμήμα Μιντιλόγλι - ΒΙΠΕ Πάτρας, με προϋπολογισμό 74,4 εκατ. ευρώ. Στους 4 πρώτους διαγωνισμός για το τμήμα από τον Πύργο μέχρι και τη Βάρδα, προσωρινός μειοδότης είναι η κοινοπραξία Τοξότης - Ομάδα Κατασκευών του ομίλου Καλογρίτσα, με εκπτώσεις 53,05%, 55,32%, 57,45% και 50,39%, αντίστοιχα. Στον 5ο διαγωνισμό, για το τμήμα Βάρδα - Σαγέικα, προσωρινός μειοδότης είναι η κοινοπραξία Ξανθάκης - ΙΝΤΕΡΚΑΤ, με έκπτωση 49,90%. Στον 6ο διαγωνισμό (Σαγέικα - Κάτω Αχαγιά) μειοδότησε πάλι η GD Infrastrutture, με έκπτωση 53,40%, ενώ στον 7ο, για το τμήμα Κάτω Αχαγιά - ΒΙΠΕ Πάτρας, η ΙΝΤΕΡΚΑΤ, με έκπτωση 50,99%.
Ο οδικός άξονας Πάτρας - Πύργος, μήκους περί τα 120 χιλιόμετρα, είχε εξαιρεθεί από την Ολυμπία Οδό. Αρχικά προωθούνταν ως ενιαίο έργο, αλλά ο σημερινός υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης αποφάσισε τον τεμαχισμό σε οκτώ εργολαβίες. Τα χρονοδιαγράμματα που έχει ανακοινώσει κατά καιρούς δεν έχουν τηρηθεί καθώς εκκρεμεί ακόμα η έγκριση του φακέλου Μεγάλου Εργου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Τελευταία, ο κ. Σπίρτζης είχε υποστηρίξει πως οι συμβάσεις θα υπογραφούν μέσα στο εξάμηνο. Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου κινούνταν κοντά στα 470 εκατ. ευρώ, αλλά με βάση τις εκπτώσεις που προσέφεραν οι εργολάβοι υπόσχονται πως θα κατασκευάσουν τον οδικό άξονα με τα μισά χρήματα.