Δύο οι «μονομάχοι» για την εξαγορά της Sixt

Για την εταιρεία, αρχικό ενδιαφέρον εκδήλωσαν τέσσερις «μνηστήρες», ενώ δύο πέρασαν στην επόμενη φάση. Ποιος φέρεται να είναι βασικός διεκδικητής. Δεν προσήλθε στη διαδικασία με δικό της υποψήφιο η γερμανική Sixt.

Δύο οι «μονομάχοι» για την εξαγορά της Sixt

Δύο σχήματα, σύμφωνα με πληροφορίες του Euro2day.gr, θα μονομαχήσουν για την εξαγορά της εταιρείας Sixt/Lion Rental του ομίλου Θεοχαράκη, τρίτου ισχυρότερου παίκτη της ελληνικής αγοράς ενοικίασης αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με πηγές που παρακολουθούν στενά τη διαδικασία πώλησης, ενδιαφέρον για τη Sixt/Lion Rental φέρονται να εκδήλωσαν αρχικά τέσσερα σχήματα. Δύο από αυτά φέρονται να προκρίθηκαν στην τελική φάση της κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών. Ασαφές, ωστόσο, παραμένει το χρονοδιάγραμμα κατάθεσης των τελικών προσφορών και ολοκλήρωσης της διαδικασίας με την ανάδειξη νικητή.

Αν και η ταυτότητα των δύο «μνηστήρων» παραμένει μυστική, πηγές του Euro2day.gr, η αξιοπιστία των οποίων έχει επιβεβαιωθεί πολλαπλά στο παρελθόν, επιμένουν πως ο ένας από τους δύο «μονομάχους» είναι η Autohellas/Hertz του ομίλου Θ. Βασιλάκη. Δεν κατέστη δυνατόν, ωστόσο, να γίνει οτιδήποτε γνωστό για τον έτερο διεκδικητή.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, δεν επιβεβαιώθηκαν τα σενάρια που ήθελαν να μετέχει στη διαδικασία εξαγοράς της Sixt/Lion Rental του ομίλου Θεοχαράκη, σχήμα το οποίο θα συνεργαζόταν με την οικογένεια Sixt, τους ιδιοκτήτες του γερμανικού ομίλου που έχει παραχωρήσει στη Lion Rental το δικαίωμα χρήσης του εμπορικού σήματος (franchise).

Υπενθυμίζεται πως η πώληση της Sixt στην Ελλάδα φέρεται να εντάσσεται στα προαπαιτούμενα που έχει θέσει η Alpha Bank στους μετόχους του ομίλου Θεοχαράκη, προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος για την αναδιάρθρωση των δανείων του κι ενώ το συνολικό του άνοιγμα φέρεται να κινείται στα επίπεδα των 300 εκατ. ευρώ. Το Euro2day.gr έχει αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτησή του όλο το παρασκήνιο της διαδικασίας πώλησης και τους φερόμενους ως ενδιαφερόμενους.

H Sixt/Lion Rental A.E ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 1998 και ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Ιανουάριο του 1999, αρχικά με πέντε σταθμούς. Σήμερα το δίκτυο της εταιρείας αριθμεί 98 σταθμούς εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα ενώ στον στόλο της περιλαμβάνει περί τις 6.500 αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό της (χρήση 2016), η Sixt/Lion Rental πραγματοποίησε κύκλο εργασιών 27,38 εκατ. ευρώ (25,9 εκατ. ευρώ το 2015) και καθαρές ζημίες προ φόρων 14,5 εκατ. ευρώ (9,4 εκατ. ευρώ το 2015). Στις 31/12/2016 οι σωρευμένες ζημίες της εταιρείας ανέρχονταν σε 75,5 εκατ. ευρώ έναντι 53,3 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν.

Ταυτόχρονα η εταιρεία είχε ομολογιακά δάνεια ύψους 23,1 εκατ. ευρώ ενώ τα βραχυπρόθεσμα δάνειά της έφθαναν τα 79,5 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v