Κόπωση στις πωλήσεις της στην ελληνική αγορά εμφανίζει η σουηδική πολυεθνική αλυσίδα ένδυσης H&M, καθώς στο σύνολο της χρήσης του 2017 (1 Δεκεμβρίου – 30 Νοεμβρίου 2017) οι πωλήσεις της ελληνικής θυγατρικής εμφάνισαν αύξηση κατά 1% μόνον (3% σε σουηδικές κορώνες).
Απομακρυσμένη πλέον από τους διψήφιους ρυθμούς ανόδου πωλήσεων με ένα σταθερό δίκτυο πωλήσεων στα 35 καταστήματα πανελλαδικά, η εταιρία αποτυπώνει στα μεγέθη της, ενδεχομένως και την επιρροή από την λειτουργία του Online καταστήματος της στην ελληνική αγορά, οι πωλήσεις του οποίου δεν ενσωματώνονται στην ελληνική θυγατρική, αλλά έχουν καρπωθεί ποσοστό των πωλήσεων που φίρμα πραγματοποιούσε στη χώρα.
Στο δ’ τρίμηνο της χρήσης δε οι πωλήσεις του δικτύου στην Ελλάδα παρουσίασαν κάμψη κατά 2%, γεγονός που σχετίζεται και με τη συγκυρία του φετινού Νοεμβρίου, ο οποίος εκτός από το ενδιάμεσο εκπτωτικό δεκαήμερο, συμπεριέλαβε και την Black Friday, όπου η συμμετοχή στο θεσμό ήταν αυξημένη τόσο από το δίκτυο της H&M, όσο και από το σύνολο της αγοράς.
Σε ότι αφορά την Κύπρο, όπου η H&M απέκτησε θέση το 2016 με ένα προς το παρόν κατάστημα και online κατάστημα το 2017, το δ’ τρίμηνο της χρήσης ήταν έντονα πτωτικό με κάμψη πωλήσεων κατά 30%. Οι πωλήσεις για το σύνολο του έτους στην Κύπρο ανήλθαν στα 96 εκατ.κορώνες από 35 εκατ.κορώνες το 2016, ωστόσο η σύγκριση δεν είναι ευθεία, καθώς το 2016, οι τοπικές πωλήσεις άρχισαν μόλις τον Σεπτέμβριο.