Κρι Κρι: Δεύτερη στην ελληνική αγορά παγωτού το 2017

Με μερίδιο 15% στην εγχώρια αγορά η εισηγμένη. «Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας, η κατάκτηση της πρώτης θέσης στην ελληνική αγορά παγωτού», αναφέρει ο CEO Παναγιώτης Τσινάβος.

Κρι Κρι: Δεύτερη στην ελληνική αγορά παγωτού το 2017

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το ετήσιο Συνέδριο Παγωτού της Κρι Κρι, που έλαβε χώρα στον Συνεδριακό Χώρο του ΤΕΙ Σερρών, το Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018 και στο οποίο συμμετείχαν συνεργάτες της εταιρείας από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχώς ανοδική πορεία της εταιρείας και στην αύξηση των πωλήσεων στα προϊόντα παγωτού κατά +19%, επίδοση, η οποία κατατάσσει τη μάρκα Kρι Kρι στη 2η θέση στην ελληνική αγορά παγωτού, με μερίδιο 15%.

Στην κατάκτηση της θέσης αυτής συνέβαλε το ισχυρό επικοινωνιακό πλάνο, η αύξηση των σημείων διανομής, αγγίζοντας πλέον τις 15.000 σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και τα λανσαρίσματα των νέων προϊόντων, όπως οι παγωτοσοκολάτες Derby, τα Γλυκά της Μαμάς, το Super Spoon και το παιδικό παγωτό Frozen.

Παράλληλα, παρουσιάστηκαν τα νέα προϊόντα και τα πλάνα επικοινωνίας και προώθησης προς τους καταναλωτές με νέα δυναμικά λανσαρίσματα.

«Το κεντρικό μήνυμα του φετινού Συνεδρίου Παγωτού “Μαζί για την Πρωτιά” σηματοδοτεί τον πρωταρχικό στόχο της εταιρείας Kρι Kρι, που δεν είναι άλλος από την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην ελληνική αγορά παγωτού», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Παναγιώτης Τσινάβος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kρι Kρι.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v