Επεκτατικές κινήσεις σε όλα τα μέτωπα από τον όμιλο Goldair

H μεταφορά εμπορευμάτων με τρένο και το κέντρο logistics στο Θριάσιο τα νέα στοιχήματα του ομίλου. Νέες επενδύσεις στο χώρο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες.

Επεκτατικές κινήσεις σε όλα τα μέτωπα από τον όμιλο Goldair

Σε πολλαπλό άλμα προσβλέπει το 2018 ο όμιλος Goldair μέσω νέων επενδύσεων στους τομείς των αερομεταφορών, της διαχείρισης και διακίνησης εμπορευμάτων (logistics), των σιδηροδρομικών μεταφορών και της ενέργειας. Ο όμιλος ενισχύει τη θέση του στην ελληνική και την ευρύτερη αγορά της νοτιοανατολικής Ευρώπης ενώ, ήδη, συγκαταλέγεται στους 30 μεγαλύτερους εργοδότες στην Ελλάδα απασχολώντας 3.500 εργαζόμενους.

Ο όμιλος αντλεί τη δύναμή του και το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου του από δραστηριότητες που συνδέονται άμεσα με τον τουρισμό και επικεντρώνονται στο χώρο των αερομεταφορών. Αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα 25 ξένες αεροπορικές εταιρείες, ενώ μέσω της Goldair Handling εξυπηρέτησε φέτος 120.000 πτήσεις.

Η Goldair Handling αποτελεί τη βάση του ομίλου και βασικό «παίκτη της εγχώριας αγοράς. Το 2017 αποδείχθηκε χρονιά σύσφιξης των σχέσεών της με τον όμιλο Aegean/OlympicAir καθώς εξυπηρετεί, πλέον, τις πτήσεις των δύο αεροπορικών εταιρειών σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας.

Ταυτόχρονα η Goldair Handling ανανέωσε τα συμβόλαια συνεργασίας με αεροπορικές εταιρείες όπως όπως Primera Air, Aeroflot, Ural Airlines, Alitalia, Air Baltic, Etihad Airways, Jet time Airlines, Novair, NetJets,Royal Flight ,Tarom ,SAS, Star Air (UPS), Sun Express, Azur Air, Arkia, Corendon, Turkish Airlines/Cargo, Lufthansa, Saratov, American Airlines/Cargo.

Φέτος η Goldair Handling υλοποίησε επενδύσεις 6 εκατ. ευρώ που αφορούσαν στην προμήθεια εξοπλισμού επίγειας εξυπηρέτησης ενώ λειτούργησε αίθουσα (lounge) επιβατών διακεκριμένης θέσης. Παράλληλα, η εταιρεία διατήρησε τα μερίδια αγοράς της στις δύο αγορές εκτός Ελλάδας όπου δραστηριοποιείται (Βουλγαρία, Κύπρος).

Ο όμιλος δραστηριοποιείται, ταυτόχρονα, στο χώρο της διοργάνωσης συνεδρίων μέσω της εταιρείας Goldair Congress η οποία πριν ένα μήνα διοργάνωσε δύο μεγάλα συνέδρια στην Αθήνα στα οποία μετείχαν 1.950 σύνεδροι.

Αν το handling αποτέλεσε επί χρόνια τον βασικό πυλώνα δραστηριοτήτων του ομίλου, το στοίχημα της επόμενη μέρας για την ανάπτυξή του ακούει στο όνομα logistics. Ένα στοίχημα, μάλιστα, που θα παιχτεί στο εμπορευματικό κέντρο του Θριάσιου, αλλά και τις σιδηροδρομικές ράγες.

Ο όμιλος ποντάρει πολλά για τη μελλοντική του ανάπτυξη στο χώρο των διεθνών εμπορευματικών μεταφορών όπου δραστηριοποιείται με την εταιρεία Goldair Cargo. Στο άλμα που προσδοκά να πραγματοποιήσει ο όμιλος στο χώρο των logistics, ρόλο εφαλτήριου σχεδιάζεται να παίξει το εμπορευματικό κέντρο του Θριάσιου. Σε κοινοπραξία με την ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ η Goldair Cargo μετείχε στο σχετικό διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η ΓΑΙΟΣΕ και ανακηρύχθηκε οριστικός ανάδοχος. Η σύμβαση παραχώρησης όπως και άλλες συμβάσεις που συνδέονται με το έργο εξετάζονται, ήδη, από το Ελεγκτικό Συνέδριο πριν προωθηθούν στη Βουλή για ψήφιση.

Η κοινοπραξία Goldair Cargo-ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ πρόκειται να δημιουργήσει στο Θριάσιο, με ορίζοντα δεκαετίας, στεγασμένους αποθηκευτικούς χώρους συνολικής επιφάνειας 240.000 τ.μ. Σύμφωνα με το σχεδιασμό, μάλιστα, η πρώτη φάση των έργων αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2018 και θα αφορά στη δημιουργία αποθηκευτικών χώρων συνολικής επιφάνειας 120.000 τ.μ.

Εκτός από το εμπορευματικό κέντρο του Θριάσιου ο όμιλος εισήλθε, ήδη, στις εμπορευματικές μεταφορές μέσω σιδηροδρόμου. Η εταιρεία Rail Cargo Logistics Goldair ολοκλήρωσε την αδειοδότησή της από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και ύστερα από συμφωνία με τον ΟΣΕ έγινε, εντός του 2017, η πρώτη ιδιωτική εταιρεία στην Ελλάδα η οποία χρησιμοποιεί το σιδηροδρομικό δίκτυο με δικά της τρένα.

Στην πρώτη φάση λειτουργίας της η Rail Cargo Logistics Goldair σχεδιάζεται να διαθέτει 4 λοκομοτίβες (δύο ηλεκτρικές και δύο πετρελαιοκίνητες) και 180 βαγόνια μεικτού τύπου τα οποία τα οποία θα προέρχονται κατά βάση από τους αυστριακούς σιδηρόδρομους. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι 4 λοκομοτίβες θα προέλθουν αρχικά από τον ΟΣΕ από τον οποίο θα τις νοικιάσει η Rail Cargo Logistics Goldair.

Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του ομίλου, η εταιρεία σκοπεύει να εισάγει καινοτόμα προϊόντα στην ελληνική αγορά μεταξύ των οποίων το Inovated Semi Trailer Transfer. Πρόκειται για προϊόν που θα προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς φορτηγών με τρένο. Υπηρεσία η οποία, σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρείας, θα εξασφαλίζει μειωμένο κόστος μεταφοράς ενώ θα συμβάλει στη μείωση των εκπομπών ρύπων αλλά και την ασφάλεια στη μεταφορά των εμπορευμάτων αλλά και των ταξιδιωτών που μετακινούνται στο οδικό δίκτυο της χώρας.

Ο όμιλος διατηρεί παρουσία στο χώρο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ) μέσω της εταιρείας Goldeco, με έμφαση στην ηλιακή και υδροηλεκτρική ενέργεια καθώς και την παραγωγή βιοαερίου.

Το χαρτοφυλάκιο έργων ΑΠΕ της Goldeco περιλαμβάνει μονάδες συνολικής ισχύος 4 ΜW. Από το 2011 η εταιρεία λειτουργεί φωτοβολταϊκό πάρκο ισχύος 1 ΜW στον Ασπρόπυργο (Αττική). Το 2018 αναμένεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή και να τεθεί σε λειτουργία υδροηλεκτρικό έργο ισχύος 2 MW στο νομό Σερρών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v