Επενδύει κι ανεβάζει μερίδια αγοράς η Ολυμπιακή Ζυθοποιία (Mythos, Fix, Kaiser κ.λπ.) παρά την πτώση των πωλήσεων στο σύνολο της αγοράς των σούπερ μάρκετ και της εστίασης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Dejan Beko παρουσίασε στους δημοσιογράφους τη νέα γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Σίνδου στη Θεσσαλονίκη, μία επένδυση ύψους 3,2 εκατ. ευρώ, που ολοκληρώθηκε πρόσφατα και θα κατασκευάζει πλαστικά βαρέλια για την μπύρα που σερβίρεται στα μπαρ, τα εστιατόρια και άλλα σημεία εστίασης.
Πρόκειται για την παγκοσμίως πατενταρισμένη καινοτομία DraughtMaster. Το σύστημα στηρίζεται στη χρήση πρακτικών, περιορισμένου βάρους βαρελιών «μίας χρήσης», τα οποία δεν περιέχουν αέρα στο εσωτερικό τους και δεν απαιτούν ανθρακικό για το σερβίρισμα της μπίρας. Ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με τους ειδικούς της βιομηχανίας, η μπίρα διατηρεί την ποιότητα και τη φρεσκάδα της για έξι φορές μεγαλύτερο διάστημα σε σχέση με άλλες τεχνολογίες. Παράλληλα, το σύστημα DraughtMasterT είναι εύκολο στη χρήση και τον καθαρισμό, έχει μειωμένα λειτουργικά κόστη και συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος καθώς καταργεί το πλύσιμο των βαρελιών.
Τα 3,2 εκατ. ευρώ είναι μέρος των επενδύσεων ύψους 12,2 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο της Σίνδου που πραγματοποιεί η Ολυμπιακή Ζυθοποιία από το 2015 και θα ολοκληρωθούν μέχρι το 2018. Συνολικά και με το άλλο εργοστάσιο της εταιρίας στη Ριτσώνα, οι επενδύσεις ανέρχονται στα 22 εκατ. ευρώ.
Όλο το επενδυτικό πλάνο της εταιρίας που τρέχει από το 2014 μέχρι και το 2019 είναι της τάξης των 45 εκατ. ευρώ και ο διευθύνων σύμβουλος Dejan Beko, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, τόνισε ότι η μητρική Calsberg εμπιστεύεται την Ελλάδα και την οικονομία και δεν τέθηκε κανένα θέμα κλεισίματος ενός εκ των δύο εργοστασίων.
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κατόπιν και των επενδύσεων που ήδη υλοποιεί, κερδίζει μερίδια στην αγορά. Όπως έγινε γνωστό από τον Σέρβο επικεφαλής της εταιρίας, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI για την περίοδο Ιανουαρίου - Αυγούστου, αν και στο σύνολό της η μπίρα υποχωρεί κατά 1%, εντούτοις τα σήματά της αύξησαν κατά 3,6 μονάδες το μερίδιο, διαμορφώνοντάς το στο 31,6%.
Αλλά και με βάση τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών (ΕΦΚ) που αφορούν και την εστίαση, η αγορά μπίρας πέφτει 10%, ενώ η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ανέβασε κατά 2 μονάδες, με αποτέλεσμα να έχει μετρηθεί στο 29,1%.
Αύξηση παρουσιάζουν και τα αναψυκτικά της Tuborg Club Soda και Tuborg Tonic Water, με τις προσθήκες που έχουν γίνει στη σόδα των χυμών λεμονιού, πορτοκαλιού κ.λπ. Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της IRI για τα προϊόντα mixers, τα σήματα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας ανέβηκαν στο οκτάμηνο 5,9 μονάδες και το μερίδιό της είναι στο 36,2%. Η συνολική αγορά κινείται ανοδικά 2%.
Εξάλλου, ο κ. Beko ρωτήθηκε για το αν έχει δει αλλαγές στην αγορά της μπίρας, άρσης των στρεβλώσεων, μετά την έρευνα και καταδικαστική απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε βάρος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Ο ίδιος απάντησε πως «η απόφαση είναι σεβαστή και είναι νωρίς για να έχουμε κάποια εξέλιξη».