Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ξεκινά στις 16 Οκτωβρίου ο νέος κύκλος της e-Academy από την Εξέλιξη

Περιλαμβάνει 90 ώρες διδασκαλίας, 25 ώρες eLearning αλλά και 2ήμερο digicamp.

Ξεκινά στις 16 Οκτωβρίου ο νέος κύκλος της e-Academy από την Εξέλιξη

Το 10ο τμήμα του εκπαιδευτικού προγράμματος Digital Marketing Practitioner ξεκινάει στην Εξέλιξη στις 16 Οκτωβρίου, καινοτόμο, ενημερωμένο, πρακτικό και ανταποδοτικό σε γνώσεις και δεξιότητες. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

90 ώρες διδασκαλίας από τους πλέον έμπειρους επαγγελματίες στο χώρο του digital marketing, με συνδυασμό θεωρίας και πρακτικής εξάσκησης σε ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες υπολογιστών

25 ώρες eLearning, με 8 από τους εγκυρότερους διεθνώς εισηγητές

2ήμερο digicamp. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα πρακτική άσκηση συνδυάζεται με επαγγελματική δικτύωση και ψυχαγωγία. Κατά τη διάρκεια του camp (το οποίο περιλαμβάνει διαμονή και πλήρη διατροφή) οι συμμετέχοντες αναλαμβάνουν τη διαμόρφωση digital marketing στρατηγικής για μεγάλες Ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες στην Ελληνική αγορά και τις παρουσιάζουν σε επιτροπή όπου συμμετέχουν εκπρόσωποι των εταιριών.

Οπως σημειώνει η σχετική ανακοίνωση, το Digital Marketing Practitioner απευθύνεται τόσο σε επιχειρηματίες, στελέχη, επαγγελματίες που ασχολούνται με το σχεδιασμό, την εφαρμογή και τη μέτρηση στρατηγικών digital marketing όσο και σε όσους θέλουν να μπουν στη συγκεκριμένη αγορά, η οποία παρουσιάζει μεγάλη δυναμική στην αναζήτηση εκπαιδευμένων στελεχών.

Για την καλύτερη παρακολούθηση, ανεξαρτήτως πρότερης εμπειρίας, πραγματοποιείται τρίωρο pre-learning course

Οι ενότητες του Digital Marketing Practitioner περιλαμβάνουν:

Η e-Academy, που περιλαμβάνει 2 ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα, το Digital Marketing Practitioner και το e-Commerce Project Manager, πραγματοποιείται σε συνεργασία με την eSkills Center της Convert Group και την ακαδημαϊκή επιμέλεια έχει ο Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO της Convert Group.

To e-Commerce Project Manager ξεκινά στις 23 Οκτωβρίου 2017.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v