Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Leader η Κωτσόβολος και στην αγορά ηλεκτρονικών

Αυξάνει μερίδια αγοράς παρά τη στασιμότητα της ζήτησης, ανταγωνιζόμενη ακόμη και τα δίκτυα ηλεκτρονικών ειδών. Κριτική για τις flash εκπτώσεις και την Black Friday. Λελογισμένη χρήση της δυνατότητας ανοίγματος τις Κυριακές.

Leader η Κωτσόβολος και στην αγορά ηλεκτρονικών

Ως ηγέτης σε μια φθίνουσα αγορά συνεχίζει να κινείται η αλυσίδα Κωτσόβολος, η οποία αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη θυγατρική του βρετανικού εισηγμένου ομίλου Dixons-Carphone. Στο περιθώριο παρουσίασης του νέου καταστήματος της αλυσίδας στον Πειραιά, ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας κ. Α. Αθανασόπουλος ανάφερε πως οι πωλήσεις της αλυσίδας συνεχίζουν να υπεραποδίδουν του μέσου όρου της αγοράς, η οποία στο επτάμηνο του 2017 εμφάνισε μικρή υποχώρηση κατά 1,4%.

Η αύξηση πωλήσεων της Κωτσόβολος συνεχίζει να κινείται στο 6% (έναντι 5% του ενοποιημένου ρυθμού αύξησης των πωλήσεων του βρετανικού ομίλου), η οποία προέρχεται κατά κύριο λόγο από οργανική ανάπτυξη. Οι ανακαινίσεις καταστημάτων του δικτύου επίσης συνεχίζονται όπως και οι προσθήκες νέων σημείων, καθώς σε λίγες μέρες αναμένεται να λειτουργήσει και το νέο και 96ο κατάστημα της αλυσίδας στο εμπορικό κέντρο River West.

Σύμφωνα με τον κ. Αθανασόπουλο, για την ανάπτυξη των πωλήσεων δεν θυσιάστηκε η κερδοφορία, με το μικτό περιθώριο κέρδους να διατηρείται ανεπηρέαστο, παρά το γεγονός του ότι η ελληνική αγορά είναι εξόχως «ανταγωνιστική» και όπως χαρακτηριστικά ανάφερε, «στην Ελλάδα τιμολογεί ο πελάτης», σκιαγραφώντας έτσι την καταναλωτική συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή, με το περιορισμένο εισόδημα αλλά και την απαιτητική αγοραστική συμπεριφορά.

Κατά τον ίδιο, η Κωτσόβολος συνεχίζει να προσφέρει κατά μέσο όρο 450 προσφορές προϊόντων ετησίως, υπολογίζοντας ωστόσο την κερδοφορία της, και απέρριψε την αποτελεσματικότητα θεσμών όπως η Black Friday.

Σύμφωνα με τον κ. Αθανασόπουλο, σήμερα η αλυσίδα κατέχει μερίδιο αγοράς 26% (μαζί με την κινητή και τα τεχνολογικά προϊόντα) και βρίσκεται στην πρώτη θέση όσον αφορά στην παραδοσιακή αγορά ηλεκτρικών αλλά και στην πρώτη θέση όσον αφορά στην υπόλοιπη αγορά ηλεκτρονικών ειδών.

Ο ίδιος επίσης σχολίασε το ζήτημα των Κυριακών, διευκρινίζοντας ότι η ακραία άρνηση ή η καθολική υιοθέτηση του μέτρου δεν έχει εμπορικό αποτέλεσμα. Η αλυσίδα λειτουργεί από Μάιο έως Οκτώβριο μόνον το κατάστημα που εδράζεται στο εμπορικό πάρκο του Αεροδρομίου στα Σπάτα, κερδίζοντας «τζίρο μιας ακόμη ημέρας», αλλά ταυτόχρονα έχει αποφασίσει να μη λειτουργήσει καταστήματα σε άλλα σημεία (όπου ο νόμος επιτρέπει τη λειτουργία τους), υπολογίζοντας το κόστος έναντι των προσδοκόμενων πωλήσεων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v