Αυξημένο κύκλο εργασιών αναμένεται να παρουσιάσει η εταιρεία παραγωγής υφασμάτων Fieratex κατά το πρώτο φετινό εξάμηνο, με βασικό μοχλό τις εξαγωγές που αποτελούν πάνω από το 60% των συνολικών της πωλήσεων.
Σύμφωνα με κύκλους προσκείμενους στην εισηγμένη, είναι αρκετοί οι λόγοι που ερμηνεύουν την αύξηση του όγκου των πωλήσεών της εταιρείας και ένας εξ’ αυτών είναι η σχετικά καλύτερα αντιμετώπιση της επιχείρησης από τις τράπεζες.
Ειδικότερα σημειώνεται πως «φέτος μας παρέχονται καλύτερες δυνατότητες από τις τράπεζες σε σχέση με πέρυσι, με αποτέλεσμα να περιοριστεί το πρόβλημα του να μην μπορούμε να πουλήσουμε λόγω απουσίας της απαιτούμενης χρηματοδότησης. Πάντως, περιθώρια βελτίωσης στο συγκεκριμένο πεδίο, υπάρχουν και τώρα».
Μπορεί βέβαια μέχρι τώρα το 2017 να εξελίσσεται σε μια θετικότερη χρονιά για την Fieratex, ωστόσο στην εισηγμένη αποφεύγουν να προχωρήσουν σε προβλέψεις για την πορεία του δεύτερου εξαμήνου και γενικότερα του μέλλοντος.
«Από το 2010 και μετά βιώνουμε μια κατάσταση πολέμου. Σ’ όλη αυτή την περίοδο υπήρξαν και άλλες φορές που τα πράγματα έδειχναν -όπως και σήμερα- ότι θα ανακάμψουν, ωστόσο οι προσδοκίες αυτές δεν είχαν επιβεβαιωθεί στη συνέχεια. Είμαστε λοιπόν συγκρατημένοι και περιμένουμε τις εξελίξεις» ειπώθηκε χαρακτηριστικά.
Το 2016 η Fieratex αύξησε τον κύκλο εργασιών της από τα 26 στα 26,4 εκατ. ευρώ, ωστόσο υποχρεώθηκε σε προ φόρων ζημία 1,45 εκατ. ευρώ (έναντι -751 χιλ. το 2015) και σε αρνητικό καθαρό αποτέλεσμα 1,039 εκατ. (έναντι -1,056 εκατ. το 2015). Στις 31/12/2016 τα ίδια κεφάλαια ήταν θετικά (+11,8 εκατ.) και ο καθαρός δανεισμός είχε διαμορφωθεί στα κάτω από τα 4 εκατ. ευρώ.
Όταν εξέδιδε τα αποτελέσματα του 2016 (Απρίλιος 2017) η διοίκηση της εισηγμένης είχε εκτιμήσει για την τρέχουσα χρονιά τα εξής:
«Τα προϊόντα της εταιρίας στην συντριπτική τους πλειοψηφία απευθύνονται σε πελάτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αν και οι προοπτικές των οικονομιών της ΕΕ δεν είναι και οι καλύτερες, η διοίκηση της εταιρίας πιστεύει ότι μια αντιστροφή του κλίματος στην ελληνική οικονομία θα μπορούσε να βελτιώσει την προοπτική των πωλήσεων για το τρέχον έτος. Παράλληλα η πτώση της ισοτιμίας του ευρώ σε σχέση με το δολάριο και του κόστους ενέργειας, θα βελτιώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των ευρωπαϊκών προϊόντων σε σχέση με αυτά των ανταγωνιστών από την Εγγύς και Άπω Ανατολή».