Μικρή βελτίωση πωλήσεων στην Ελλάδα κατά το δίμηνο Απριλίου-Μαΐου καταγράφει ο όμιλος Φουρλή μέσω των αλυσίδων ΙΚΕΑ και Interpsort, σύμφωνα με τις δηλώσεις του CEO κ. Απόστολου Πεταλά, κατά την τηλεδιάσκεψη-ενημέρωση των αναλυτών για τα αποτελέσματα του α' τριμήνου.
Ανάφερε πως παρά την πτώση πωλήσεων στην εσωτερική αγορά -τάση που επεκτάθηκε από τα τέλη του 2016 και στους πρώτους μήνες της νέας χρήσης-, οι επιδόσεις του ομίλου στο εξωτερικό συνεχίζουν να είναι ανοδικές.
Διψήφιο ποσοστό αύξησης παρουσιάζει για την ΙΚΕΑ το κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ η γνωστή αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού θα ενισχύσει την γκάμα της με 2.500 νέα προϊόντα που θα προστεθούν στον νέο κατάλογο, ενόψει της φθινοπωρινής σεζόν.
Στον τομέα των αθλητικών ειδών, προβλέπεται η λειτουργία 6-7 νέων καταστημάτων Intersport φέτος και 3-4 The Athlete’s Foot.
O κ. Πεταλάς εμφανίστηκε επίσης αισιόδοξος σε ό,τι αφορά στην επίδοση του ομίλου στο β’ εξάμηνο του 2017 -το οποίο αποφέρει το 56% σε επίπεδο πωλήσεων και το 75% σε επίπεδο αποτελεσμάτων προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων-, εκτιμώντας ότι η άρση της αβεβαιότητας και τα θετικά μηνύματα από τον τουρισμό θα ευνοήσουν συνολικά την οικονομία και θα τονώσουν την κατανάλωση.