Διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης αναμένει και το 2017 η ΑΜΒΥΞ Α.Ε., η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνική εταιρεία εισαγωγής και διανομής αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα, η οποία συμπληρώνει φέτος 100 χρόνια από την ίδρυσή της.
Η εταιρία, η οποία ανέδειξε στην ελληνική αγορά σειρά επώνυμων σημάτων αλκοολούχων ποτών, το 2016 κατέγραψε εντυπωσιακή ανάπτυξη των πωλήσεων της κατά 40% (54,5 εκατ.ευρώ) σε μια εν πολλοίς σταθερή αγορά, η οποία εμφάνισε σταθεροποίηση μετά από μια επταετία διαρκούς πτώσης.
Η εξέλιξη αυτή σύμφωνα με τον Ισίδωρο Ρεβάχ, βασικού μετόχου της εταιρίας αλλά και τον Γενικό Διευθυντή της, Γιάννη Αρτινό προήλθε τόσο από οργανική ανάπτυξη όσο και από την σημαντική ανακατάταξη που πραγματοποιήθηκε το περασμένο έτος. Ειδικότερα, η εταιρία διέκοψε τη πολύχρονη συνεργασία της με την Campari αλλά προσάρτησε το συνολικό χαρτοφυλάκιο της Bacardi, που της προσέφερε πρόσθετες πωλήσεις και μερίδια αγοράς. Ωστόσο, άνοδος κατά 10% επιτεύχθηκε και στο ομοειδές χαρτοφυλάκιο της την περασμένη χρονιά.
Στο α’ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης η εταιρία συνεχίζει να τρέχει με ρυθμό πωλήσεων της τάξης του 45% (και 12% σε like for like επίπεδο), επιτρέποντας την εκτίμηση πως το 2017 θα κλείσει επίσης με ισχυρή διψήφια ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων.
Σημειώνεται ότι από το 2012 έως το 2016 -εν μέσω βαθιάς οικονομικής ύφεσης η οποία είχε ως αποτέλεσμα η αγορά αλκοολούχων ποτών να χάσει περισσότερο από το 50% της αξίας της και να περιοριστεί στα 280-300 εκατ.ευρώ- η ΑΜΒΥΞ σημείωσε αύξηση κατά 60% στον κύκλο των εργασιών της και διπλασίασε το μερίδιο αγοράς της, σε αντίθεση με την πτωτική πορεία του κλάδου. Παράλληλα, η εταιρεία αύξησε το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 20%.
Μετά τις ανακατατάξεις του 2016 η εταιρία συνεχίζει να προσθέτει ισχυρά σήματα στο χαρτοφυλάκιο της –όπως την τεκίλα Patron- ενώ διατηρεί επαφές και με άλλους παίκτες προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω τη γκάμα της, σύμφωνα με δηλώσεις της διοίκησης της.