Θετικές ταμειακές ροές και μείωση των απαιτούμενων κεφαλαίων κίνησης παρά την αυξημένη φορολογία και τις συνεχιζόμενες λελογισμένες επενδύσεις είναι ο στόχος του ομίλου Folli Follie για το 2017. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου κ. Τζ. Κουτσολιούτσο, κατά την τηλεδιάσκεψη ενημέρωσης των αναλυτών, μετά την ολοκλήρωση μιας δύσκολης χρονιάς όπως το 2016, με θετικά αποτελέσματα, ο όμιλος διατηρεί θετικές εκτιμήσεις και για το 2017.
Ειδικότερα το 2016, ο όμιλος παρουσίασε θετικές ταμειακές ροές 43 εκατ. ευρώ, ως αποτέλεσμα συντονισμένων κινήσεων εκ μέρους του ομίλου ενώ περιόρισε τον καθαρό του δανεισμό στα 106,2 εκατ. ευρώ. Χωρίς ασφαλώς συγκεκριμένη πρόβλεψη, ο κ. Κουτσολιούτσος ανέδειξε ως προτεραιότητα τη διατήρηση αυτής της τάσης.
Περιέγραψε επίσης το ανταγωνιστικό περιβάλλον για τις δραστηριότητες του ομίλου διεθνώς και επανέλαβε πολλές φορές τις αρνητικές εξελίξεις στην ελληνική αγορά, αναφέροντας πως το δ' τρίμηνο του 2016 και ειδικότερα η χριστουγεννιάτικη περίοδος στην Ελλάδα ήταν η «χειρότερη των τελευταίων επτά ετών κρίσης». Ο όμιλος πραγματοποιεί το 22,5% των πωλήσεών του στην ελληνική αγορά, αλλά αισιοδοξεί ότι το 2017 θα υπάρξει μεταβολή στην εγχώρια δραστηριότητά του, βασιζόμενος στο γεγονός πως θα είναι χρονιά-ρεκόρ για την τουριστική κίνηση.
Ο κ. Κουτσολιούτσος ανάφερε πως στο α’ τρίμηνο του 2017 και ενώ η εσωτερική κατανάλωση είναι εξαιρετικά αδύναμη, υπάρχουν θετικές ενδείξεις από την αυξημένη τουριστική κίνηση, η οποία επεκτείνει και την τουριστική περίοδο.
Πέραν της εσωτερικής αγοράς, αναφέρθηκε στη διεθνή επέκταση του ομίλου και στην πρόθεσή του να δημιουργήσει νέα, πιο αποτελεσματικά σημεία πώλησης διεθνώς. Σύμφωνα με τον ίδιο, πραγματοποιούνται μετακινήσεις καταστημάτων και επαναδιαπραγμάτευση μισθωμάτων σε αγορές αιχμής όπως το Χονγκ Κονγκ και η Βρετανία, προκειμένου αφενός να παρουσιαστεί καλύτερα το νέο concept καταστημάτων της Folli Follie αλλά και να μειωθούν τα μισθώματα.
Επίσης, ο όμιλος σκοπεύει να επενδύσει αθροιστικά 60 εκατ. ευρώ το 2017, τόσο στο φυσικό δίκτυο όσο και στην online παρουσία του, η οποία αποτελεί στρατηγική επιλογή σε μεσοπρόθεσμη βάση.