Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η Φιλεντέμ και τα σχέδια εξαγωγής «κρητικής ποιότητας»

Προϊόντα για όλες τις κατηγορίες της διατροφικής αλυσίδας έχει αναπτύξει η Φιλεντέμ. Η αυξημένη ζήτηση, οι εξαγωγές και το... concept της επιτυχίας. Τι δηλώνει ο διευθυντής της εταιρείας.

Η Φιλεντέμ και τα σχέδια εξαγωγής «κρητικής ποιότητας»

Με περισσότερα από 2.700 προϊόντα, η «Φιλεντέμ» (σ.σ. ο διατροφικός βραχίονας της RACKS Πετράκης ΑΕ) φιλοδοξεί να καταστεί συνώνυμη της υγιεινής παραδοσιακής κρητικής και μεσογειακής διατροφής.

Αν και η επιχείρηση, μετρά μόλις 15 μήνες ζωής αφού ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2016, η «διασπορά» της έχει φθάσει σε τέτοιο σημείο, που πλέον είναι ορατή η δυσκολία να καλυφθεί η συνεχώς αυξημένη ζήτηση, λόγω της περιορισμένης εγχώριας παραγωγής προϊόντων που να πληρούν τις προϋποθέσεις που θέτει η «Φιλεντέμ».

Όπως αναφέρει στο Euro2day.gr ο διευθυντής της «Φιλεντέμ» Παύλος Παύλου, η επιχείρηση δραστηριοποιείται σε άκρως παραδοσιακά, αγνά προϊόντα διατροφής, χωρίς κανένα συντηρητικό, κανένα διογκωτικό, καμία χρωστική. Φτιαγμένα με συνταγές "μιας άλλης εποχής".

«Παρά τις οικονομικές δυσκολίες που βιώνει το καταναλωτικό κοινό, επισημαίνει χαρακτηριστικά ο κ. Παύλου, γνωρίζει ότι όποιος δεν τρέφεται σωστά, "ο γιατρός τον περιμένει στη γωνία". Ζητάει λοιπόν προϊόντα με τη δική μας λογική».

Σύμφωνα με τον κ. Παύλου «εμείς έχουμε αναπτύξει όλες τις κατηγορίες της διατροφικής αλυσίδας: αρτοσκευάσματα, ζυμαρικά, τυροκομικά, όσπρια, αλεύρια, μέλια, ελιές, ελαιόλαδο, μαρμελάδες, γλυκά κουταλιού, χαλβάδες χωρίς ζάχαρη, αρωματικά φυτά, βότανα, μπαχαρικά και άλλα».

Ο κ. Παύλου μας εξηγεί, ότι «τα προϊόντα μας είναι φτιαγμένα από 400 προμηθευτές, μοναστήρια, γυναικείους συλλόγους, γεωργικούς συνεταιρισμούς και μικρούς παραγωγούς, όπου παράγουν ότι πιο αγνό υπάρχει, αλλά δεν μπορούν να το διαθέσουν εύκολα στην αγορά και που κύριο μέλημά τους είναι η γεύση, η φροντίδα και το μεράκι γι αυτό το αγνό προϊόν.

Απαντώντας, στο πού μπορεί να βρει κάποιος καταναλωτής τα προϊόντα της «Φιλεντέμ» ο κ. Παύλου μας ενημερώνει ότι «τα προϊόντα μας βρίσκονται σε όλα τα καλά παραδοσιακά μπακάλικα της Αθήνας και της υπόλοιπης Ελλάδος και σε όλα τα καταστήματα Σκλαβενίτης και πρώην Μαρινόπουλος νυν Σκλαβενίτης».

Και εξαγωγές

Παρά τους λίγους μήνες λειτουργίας της, η «Φιλεντέμ» έχει κάνει και τα πρώτα βήματά της στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα, ο διευθυντής της επιχείρησης, τονίζει ότι «αυτή τη στιγμή πραγματοποιούμε εξαγωγές σε καταστήματα deli ανά την Ευρώπη, προτιθέμεθα όμως να στραφούμε πιο δυναμικά στις αγορές του εξωτερικού. Τη συλλογή των προϊόντων μας ενισχύουμε καθημερινά, αν και σήμερα απαριθμεί περίπου 1.500 προϊόντα στη διατροφή και 1.200 στα βότανα και μπαχαρικά».

Στην ερώτηση για τον κύκλο εργασιών της επιχείρησης, καθώς ήδη έχει κλείσει μία διαχειριστική χρήση, ο κ. Παύλου σημειώνει ότι «η οικονομική πορεία της επιχείρησής μας είναι αυξητική, διότι εμείς ξεκινήσαμε πάνω στην κρίση και εύκολα το 100 το κάνουμε 110».

Αναφορικά με τον ανταγωνισμό, επισημαίνει ότι «ανταγωνισμό μεγάλο στην αγορά δεν έχουμε, γιατί τα προϊόντα μας είναι φτιαγμένα όπως είπαμε με «μια άλλη λογική», αλλά και επιπλέον με την πολύ μεγάλη συλλογή που έχουμε καλύπτουμε όλη τη διατροφική αλυσίδα και εύκολα μπορεί ένα κατάστημα να έχει μόνο έναν προμηθευτή. Ακόμα ευκολότερα για τα καταστήματα του εξωτερικού όπου έχουμε τη δυνατότητα να στείλουμε μία παλέτα με 100 διαφορετικούς κωδικούς.

Άλλωστε το μότο της εταιρείας μας είναι «Φιλεντέμ. 'Όταν η γεύση και η ποιότητα συναντούν την ιστορία».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v