Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νέες εκπτώσεις στα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου της AXA

Η ΑΧΑ θα προσφέρει πλέον 10% μειωμένο κόστος στην ασφάλιση αυτοκινήτου για όσους πελάτες πληρώνουν την ασφάλισή τους σε ετήσια βάση, επιπλέον μείωση 4%-6% σε περιοχές της Αθήνας και 3%-5% σε συγκεκριμένες περιοχές της Ελλάδας.

Νέες εκπτώσεις στα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου της AXA

Μακρόπνοη στρατηγική ώστε να γίνει η ΑΧΑ μια εταιρεία-συνοδοιπόρος του πελάτη, προσφορά αξίας προς τους καταναλωτές και συνεχής ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης τους με την ΑΧΑ, αποτελούν τους άξονες πάνω στους οποίους η εταιρεία δρομολόγησε μια σειρά από νέες πρωτοβουλίες για τους ασφαλισμένους της στο αυτοκίνητο.

Η ΑΧΑ θα προσφέρει πλέον 10% μειωμένο κόστος στην ασφάλιση αυτοκινήτου για όσους πελάτες πληρώνουν την ασφάλισή τους σε ετήσια βάση, επιπλέον μείωση 4%-6% σε περιοχές της Αθήνας και 3%-5% σε συγκεκριμένες περιοχές της Ελλάδας (www.axa.gr/el/autokinito/car-calculator/).

Αυτά σε συνδυασμό με τις δυνατότητες που έχουν οι πελάτες να καταβάλλουν τα ασφάλιστρα σε 12 άτοκες δόσεις, να λαμβάνουν και να εξαργυρώνουν Bonus πόντους (μέσω της συνεργασίας που έχει η ΑΧΑ με την Alpha Bank, 4 Bonus πόντοι για κάθε 1 €), ενδυναμώνουν σημαντικά την πρόταση της ΑΧΑ στον τομέα αυτοκινήτου.

Στο ίδιο πλαίσιο στρατηγικών προτεραιοτήτων, η εταιρεία διευρύνει την επιτυχημένη υπηρεσία «Οδηγώ λίγο - Πληρώνω λίγο» που έχει θέσει στη διάθεση των ασφαλισμένων από τον Σεπτέμβριο του 2015. Η υπηρεσία που προέβλεπε μέχρι σήμερα μείωση 20% στο ετήσιο ασφάλιστρο όταν οι καταναλωτές οδηγούν έως 5.000 χιλιόμετρα/έτος, πλέον θα περιλαμβάνει και νέα κλίμακα, η οποία θα προσφέρει μείωση 10% στο ετήσιο ποσό ασφάλισης για τους οδηγούς που διανύουν 5.000-7.500 χιλιόμετρα.

«Στόχος μας είναι να αποτελούμε μια εταιρεία-συνοδοιπόρο του πελάτη προσφέροντας ολοκληρωμένη προστασία και όχι απλώς μια εταιρεία που αποζημιώνει. Αναλύουμε τις συνήθειες και τις ανάγκες των καταναλωτών και βάσει αυτών κινούμαστε σε στοχευμένες μειώσεις που καθιστούν την ΑΧΑ ακόμα πιο ανταγωνιστική, χωρίς να υπονομεύουν το κορυφαίο επίπεδο υπηρεσιών που θέλουμε να διατηρούμε» ανέφερε ο Διευθυντής Προϊόντων, Marketing και Επικοινωνίας της ΑΧΑ, Μπάμπης Αναστασιάδης.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v