Η COSMOTE πρωταγωνίστησε στα Sales Excellence Awards 2017, κερδίζοντας 23 βραβεία, τα περισσότερα της βραδιάς, στην χθεσινή απονομή που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η διάκριση της COSMOTE στον θεσμό των Sales Excellence Awards, που αναδεικνύει τις καλύτερες πρακτικές πωλήσεων, επιβραβεύει την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας και επιβεβαιώνει την κυρίαρχη θέση της στις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση του πελάτη.
Η COSMOTE συγκέντρωσε 13 Gold, 8 Silver και 2 Bronze Sales Excellence Awards. Ήρθε πρώτη -μεταξύ άλλων- στις κατηγορίες «πωλήσεις και επιχειρηματική ανάπτυξη», «καινοτομία στις πωλήσεις και πελατοκεντρικότητα», «εξαιρετική απόδοση στις πωλήσεις», «οργάνωση και τεχνικές πωλήσεων», «κανάλια πωλήσεων» κ.ά.
Η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών συγκέντρωσε 16 βραβεία, τα 11 από αυτά Gold. Τα 4 Χρυσά τα κέρδισε για την εκπαίδευση στις πωλήσεις, την εξυπηρέτηση & ικανοποίηση πελατών, τον ψηφιακό μετασχηματισμό στις πωλήσεις, ενώ τα άλλα 12 βραβεία -τα 7 Χρυσά- για τις εξαιρετικές της επιδόσεις στις τηλεφωνικές πωλήσεις.
«Στην COSMOTE, πρώτη μας προτεραιότητά είναι να προσφέρουμε στον πελάτη μια ξεχωριστή εμπειρία σε κάθε σημείο επαφής μαζί του. Να του παρέχουμε λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες του. Τα 23 βραβεία στα Sales Excellence Awards, μαζί με πολλά άλλα που έχουμε κερδίσει για την εξυπηρέτηση πελατών, επιβραβεύουν τις προσπάθειές μας να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι. Αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες και τις δυνατότητες του digitalization σε όλους τους τομείς των πωλήσεων, συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε προηγμένες λύσεις για τους πελάτες μας», δήλωσε ο Executive Director Εξυπηρέτησης Πελατών Ομίλου OTE, κ. Αθανάσιος Στράτος.
Επίσης, η εταιρεία βραβεύτηκε για την εκπαίδευση των πωλητών στα καταστήματα COSMOTE & ΓΕΡΜΑΝΟΣ, στην οποία επενδύει συστηματικά ενισχύοντας τις δεξιότητες των ανθρώπων της πρώτης γραμμής. Βραβείο απέσπασαν ακόμη, το νέο εναλλακτικό κανάλι πώλησης μέσω των τεχνικών πεδίου, για την αποτελεσματικότητά του, αλλά και η επανατοποθέτηση των υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας του ηλεκτρονικού καταλόγου 11888 για εταιρικούς πελάτες.
«Επενδύουμε σταθερά στην ανάπτυξη και τη συστηματική εκπαίδευση των εργαζομένων μας, με πιστοποιημένες μεθόδους. Οι εκπρόσωποί μας παρακολουθούν ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα που αφορούν σε πληροφοριακά συστήματα, εφαρμογές, προϊόντα και υπηρεσίες. Με όπλο τη γνώση και τις δεξιότητες των ανθρώπων της πρώτης γραμμής, συνεχίζουμε να δίνουμε προηγμένες λύσεις στους πελάτες μας και να κάνουμε την τεχνολογία προσιτή σε όλους», δήλωσε ο Διευθυντής Πωλήσεων Λιανικής Ομίλου ΟΤΕ, κ. Κώστας Βούζας.
Εξίσου σημαντική είναι η διάκριση της COSMOTE e-Value, που κέρδισε 3 βραβεία -εκ των οποίων τα 2 Χρυσά- για τα εκπαιδευτικά προγράμματα, τις τηλεφωνικές πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών. Η COSMOTE e-Value παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Contact Center που προσθέτουν αξία, προσφέροντας μία εξαιρετική εμπειρία σε κάθε επικοινωνία με τον πελάτη.
Τα Sales Excellence Awards 2017 διοργάνωσε για 5η συνεχή χρονιά το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) σε συνεργασία με την Boussias Communications. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων έγινε από κριτική επιτροπή, που αποτελείται από επαγγελματίες του χώρου και καθηγητές Πανεπιστημίων.