Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Motor Oil: Στα 298 εκατ. τα κέρδη του 2016

Αυξηση 45,5% σημείωσαν τα κέρδη της Motor Oil το προηγούμενο έτος. Πτώση κατέγραψε ο τζίρος, αυξήθηκαν τα EBITDA. H διοίκηση θα προτείνει τη διανομή συνολικού μερίσματος 0,90 ευρώ ανά μετοχή.

Motor Oil: Στα 298 εκατ. τα κέρδη του 2016

Στα 298,1 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη της Motor Oil το 2016, καταγράφοντας άνοδο 45,5%, σύμφωνα με την ετήσια οικονομική έκθεση

Ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 6,35 δισ. σημειώνοντας πτώση 9,96%, έναντι του 2015. Τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 603,4 εκατ. ενισχυμένα κατά 22,65%.

Το μικτό κέρδος (προ αποσβέσεων) της Motor Oil διαμορφώθηκε τη χρήση 2016 στο ποσό των 540.465 χιλ. έναντι 484.593 χιλ. ευρώ τη χρήση 2015, ήτοι αυξημένο κατά 11,53%. Η παραπάνω εξέλιξη οφείλεται στο γεγονός ότι το Κόστος Πωλήσεων (προ αποσβέσεων)  εμφάνισε σημαντικά μεγαλύτερο ρυθμό μείωσης έναντι του αντίστοιχου του Κύκλου Εργασιών (17,12% έναντι 14,49%).

Η διοίκηση της εταιρίας θα προτείνει στην ερχόμενη Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση τη διανομή συνολικού μερίσματος για τη χρήση 2016 ποσού 99.704.682 ευρώ (ή 0,90 ανά μετοχή). Σημειώνεται ότι έχει ήδη καταβληθεί και αναγνωρισθεί ως προμέρισμα χρήσης 2016 ποσό των 22.156.596 (ή 0,20 ευρώ ανά μετοχή) από το Δεκέμβριο του 2016.

Η συνολική επενδυτική δαπάνη της εταιρίας το 2016 ανήλθε σε 58,3 εκατ. με το σημαντικότερο μέρος αυτής (45 % περίπου) να αφορά στο πρόγραμμα περιοδικής συντήρησης της υποδομής των μονάδων του Διυλιστηρίου.

Το πρόγραμμα, διάρκειας ενός μηνός περίπου, ξεκίνησε στα τέλη Μαίου και ήταν αποφασιστικής σημασίας για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας του Διυλιστηρίου. Η συνολική επενδυτική δαπάνη για τον Όμιλο ήταν 87,9 εκατ. ευρώ για το 2016, αναφέρεται στην ετήσια οικονομική έκθεση.

Οπως αναφέρεται στην ετήσια οικονομική έκθεση βασικές επιδιώξεις της εταιρίας τα επόμενα έτη είναι αφενός η επίτευξη περιθωρίων διύλισης στο ανώτερο εύρος του κλάδου στηριζόμενη στη μεγαλύτερη συμμετοχή της βιομηχανικής δραστηριότητας και την ευελιξία παραγωγής του τεχνολογικά προηγμένου Διυλιστηρίου της και, αφετέρου, η περαιτέρω ενίσχυση των μεριδίων αγοράς με τη συμβολή των δικτύων λιανικής εμπορίας υγρών (AVIN, CORAL & CYCLON) που διαθέτει.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v