Αύξηση πωλήσεων της τάξης του 15% εμφάνισε στη χρήση του 2016 η ελληνική θυγατρική του σουηδικού πολυεθνικού ομίλου ένδυσης H&M, συνεχίζοντας την πορεία διείσδυσής της στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα για το διάστημα 1-12-2015/30-11-2016, όπου εκτείνεται η χρήση της, η ελληνική θυγατρική της H&M παρουσίασε πωλήσεις της τάξης των 200,81 εκατ. ευρώ (1,891 δισ. σουηδικές κορώνες), εμφανίζοντας αύξηση κατά 15%.
Αντίστοιχο ποσοστό αύξησης εμφάνισε και κατά το τελευταίο τρίμηνο της χρήσης της (Σεπτέμβριος-Νοέμβριος του 2016), με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται στα 55,86 εκατ. ευρώ (526 εκατ. σουηδικές κορώνες).
Οι παραπάνω επιδόσεις προήλθαν τόσο από τα ίδια καταστήματα όσο και από την προσθήκη τριών νέων σημείων για την αλυσίδα, η οποία πλέον ελέγχει 35 καταστήματα στην ελληνική επικράτεια.
Σημειώνεται ότι μέσα στο 2016 η εταιρία λάνσαρε στην Ελλάδα τη λειτουργία του ηλεκτρονικού της καταστήματος -οι πωλήσεις του οποίου δεν ενοποιούνται στην ελληνική θυγατρική-, ενισχύοντας περαιτέρω την παρουσία της στην ελληνική αγορά. Η ελληνική θυγατρική πάντως του ομίλου αναπτύχθηκε περαιτέρω καθώς στην ευθύνη της εκτός από την αγορά της Βουλγαρίας προστέθηκε και η αγορά της Κύπρου, με τα εγκαίνια του πρώτου σημείου της φίρμας στη Λευκωσία τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Σημειώνεται πως ο όμιλος H&M ελέγχει επίσης διάφορα concepts ένδυσης και διατηρεί στον σχεδιασμό το λανσάρισμα κάποιων εξ αυτών στην ελληνική αγορά, χωρίς ωστόσο να έχει λάβει συγκεκριμένες αποφάσεις για το προσεχές διάστημα. Η μητρική ωστόσο ανακοίνωσε την πρόθεσή της να δημιουργήσει αυτόνομα καταστήματα της σειράς Η&Μ Home, όπου παρουσιάζεται η συλλογή με τα είδη σπιτιού αλλά και την προσθήκη 1 ή 2 νέων concepts ένδυσης μέσα στη χρήση του 2017, αρχής γενομένης ωστόσο από τις μεγάλες διεθνείς αγορές όπου ο όμιλος έχει παρουσία.
Σημειώνεται ότι σε ενοποιημένη βάση, το γκρουπ εμφάνισε πωλήσεις της τάξης των 23,6 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 7% αλλά και κάμψη κερδοφορίας κατά 12%, στα 2 δισ. ευρώ.