ΚΡΙ ΚΡΙ: Επεκτείνει δίκτυα, μελετά για Ροδόπη

Την επέκταση της παρουσίας της στη νότια Ελλάδα και την ενίσχυσή της στην αγορά της Βουλγαρίας προωθεί η ΚΡΙ ΚΡΙ, η διοίκηση της οποίας χαρακτηρίζει το 2007 ”πετυχημένη χρονιά”, καθώς θα σημειωθεί σημαντική ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών της. Ταυτόχρονα ενισχύει την παρουσία της και στις αγορές της Ιταλίας και της Ισπανίας.

ΚΡΙ ΚΡΙ: Επεκτείνει δίκτυα, μελετά για Ροδόπη
της Αθηνάς Καλαϊτζόγλου

Την επέκταση της παρουσίας της στη νότια Ελλάδα και την ενίσχυσή της στην αγορά της Βουλγαρίας προωθεί η ΚΡΙ ΚΡΙ, η διοίκηση της οποίας χαρακτηρίζει το 2007 ”πετυχημένη χρονιά”, καθώς θα σημειωθεί σημαντική ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών της.

Η ΚΡΙ ΚΡΙ, που έως τώρα είχε παρουσία στη Βουλγαρία μόνο στο catering, άρχισε να τοποθετεί προϊόντα της σε λιανεμπορικές αλυσίδες στη γειτονική χώρα, δημιουργώντας παράλληλα οργανωμένα δίκτυα διανομών.

Ταυτόχρονα, ενισχύει την παρουσία της και στις αγορές της Ιταλίας και της Ισπανίας, ενώ εξετάζει και νέες ευρωπαϊκές αγορές για την τοποθέτηση προϊόντων της.

Ωστόσο, άμεση προτεραιότητα της διοίκησης της ΚΡΙ ΚΡΙ είναι η εσωτερική αγορά, στην οποία εκτός από την αύξηση του αριθμού των αντιπροσώπων της φιλοδοξεί να διευρύνει τα μεγέθη της μέσω της εξαγοράς της γαλακτοβιομηχανίας Ροδόπη.

Η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών είναι η 20ή Φεβρουαρίου, αλλά προς το παρόν η ΚΡΙ ΚΡΙ δεν επιθυμεί να ανοίξει τα χαρτιά της σχετικά με τις τελικές προθέσεις της.

”Το θέμα βρίσκεται ακόμη σε φάση αξιολόγησης, δεν έχουμε αρκετά στοιχεία ώστε να λάβουμε οριστική απόφαση”, διαμηνύθηκε από τη διοίκηση της εισηγμένης. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, έγινε γνωστό ότι η τελική απόφαση θα ληφθεί την ερχόμενη εβδομάδα.

Στο πρόσφατο συνέδριο των αντιπροσώπων της ΚΡΙ ΚΡΙ οριστικοποιήθηκαν και νέες συνεργασίες ειδικά στον τομέα του παγωτού, με στόχο η εταιρία να επεκταθεί και σε περιοχές στις οποίες δεν είχε μέχρι σήμερα παρουσία αλλά και να ενισχύσει τις υφιστάμενες.

Στο πλαίσιο αυτό φέτος προγραμματίζεται η δημιουργία περίπου 1.100 νέων σημείων πώλησης, εκ των οποίων το μεγαλύτερο μέρος στην Πελοπόννησο και σε νησιωτικές περιοχές, όπου η ΚΡΙ ΚΡΙ δεν είχε έως τώρα παρουσία ή αυτή ήταν περιορισμένη.

Σήμερα η εταιρία διαθέτει 10.000 σημεία πώλησης για το παγωτό στην Ελλάδα και μερίδιο αγοράς περί το 7%. Από τον επόμενο μήνα, εξάλλου, η αλυσίδα Σκλαβενίτης θα διαθέτει πλέον και τα παγωτά της εισηγμένης, εκτός από τα γιαούρτια.

Το 2007 κλείνει με αύξηση κατά 20% του κύκλου εργασιών της ΚΡΙ ΚΡΙ, παρά το γεγονός ότι πέρυσι καταγράφηκε άνοδος 50% του κόστους παραγωγής, λόγω της αύξησης στις τιμές των πρώτων υλών που δεν μετακυλίστηκε στον τελικό καταναλωτή.

Ωστόσο, εξαιτίας της αύξησης του τζίρου αλλά και των οικονομιών κλίμακας που επιτεύχθηκαν, οι πωλήσεις της εταιρίας εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν περί τα 34 εκατ. ευρώ έναντι 28,284 εκατ. ευρώ το 2006, με ανάλογη αύξηση και της κερδοφορίας της, μεγέθη που θα υπερβούν τελικά τις αρχικές προβλέψεις της διοίκησης.

Η διοίκηση της ΚΡΙ ΚΡΙ έχει θέσει ως στόχο την ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών της κατά την επόμενη τριετία με ρυθμούς αύξησης 15% - 20%. Στόχος που θα εξυπηρετηθεί και από τις επενδύσεις της, οι οποίες βαίνουν προς ολοκλήρωση, για την παραγωγή νέων καινοτόμων προϊόντων και την επιδίωξη νέων συνεργασιών.

Οι νέες γραμμές παραγωγής στον τομέα του παγωτού ολοκληρώνονται το αργότερο σε έναν μήνα, ενώ και οι νέες γραμμές για τα γαλακτοκομικά προϊόντα προβλέπεται να είναι έτοιμες τον ερχόμενο Απρίλιο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v