Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Διάκριση της DHL Express στα βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Η εταιρία έλαβε το βραβείο Καλύτερου Κέντρου Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας.

Διάκριση της DHL Express στα βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών
H DHL Express Ελλάς απέσπασε στα «Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών» το βραβείο του Καλύτερου Κέντρου Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρίας, η διάκριση αυτή αναδεικνύει για ακόμη μία φορά την εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών που παρέχει η DHL Express στους πελάτες της, αποτέλεσμα τόσο του υψηλού επιπέδου τεχνογνωσίας των ανθρώπων της, όσο και της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας τους.

Η φετινή εκδήλωση βράβευσης πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου, από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, ενώ τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, του ΣΕΒ - Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, του ΣΕΤΕ - Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, του ΣΕΚΕΕ - Σύνδεσμος Εταιριών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος και με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικότητας και Αειφόρου Ανάπτυξης (Ι.Ε.Α.).

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για το βραβείο αυτό, καθώς η ποιότητα των υπηρεσιών μας και ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών αποτελούν βασικό στόχο όλων των δράσεών μας. Στην κατεύθυνση αυτή συμβάλλουν τα συνεχή προγράμματα εκπαίδευσης του προσωπικού μας που διασφαλίζουν στους πελάτες μας ότι απολαμβάνουν υπηρεσίες από εργαζόμενους οι οποίοι είναι διεθνείς ειδικοί στον τομέα τους», ανέφερε η κ. Αγγελική Σταματίου, Customer Service Manager της DHL Express Ελλάδας, προσθέτοντας: «Υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να στοχεύουμε ακόμα πιο ψηλά, βελτιώνοντας συνεχώς τις υπηρεσίες που παρέχουμε στους συνεργάτες μας, βοηθώντας τους να αντιμετωπίζουν με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο κάθε πρόκληση των logistics στις διεθνείς αγορές».

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων ελληνικών εταιριών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα, 102 εταιρίες είναι μέλη του Ινστιτούτου, ανάμεσα στα οποία και η DHL Express Ελλάδας. Στο πλαίσιο της προσπάθειας για τη διάδοση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας, το ΕΙΕΠ διοργάνωσε για πρώτη φορά το 2010 στην Ελλάδα τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, όπου συμμετέχουν μέλη και μη μέλη του Ινστιτούτου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v