Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Το επιχειρησιακό σχέδιο της Romtelecom για 2008

Tο Διοικητικό Συμβούλιο της Romtelecom ενέκρινε το επιχειρησιακό σχέδιο για το 2008 το οποίο εστιάζει στην ποιότητα, την αποτελεσματικότητα και τις καινοτόμες υπηρεσίες.

Το επιχειρησιακό σχέδιο της  Romtelecom για 2008
Tο Διοικητικό Συμβούλιο της Romtelecom ενέκρινε το επιχειρησιακό σχέδιο για το 2008 το οποίο εστιάζει στην ποιότητα, την αποτελεσματικότητα και τις καινοτόμες υπηρεσίες.

Το επιχειρησιακό σχέδιο της Romtelecom περιλαμβάνει τη βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών, την προσφορά ανταγωνιστικών υπηρεσιών, με στόχο την αύξηση της πελατειακής βάσης και την ισχυροποίηση της θέσης της εταιρείας στους τομείς της αγοράς που παρουσιάζουν ανάπτυξη, καθώς και τον αυστηρό έλεγχο των δαπανών.

Η εφαρμογή του νέου επιχειρησιακού σχεδίου θα απαιτήσει τον επανασχεδιασμό του τρόπου και της μεθοδολογίας εργασίας, που θα έχει ως αποτέλεσμα μειώσεις στις θέσεις εργασίας στην εταιρεία, οι οποίες δεν θα υπερβούν τις 2.500 κατά τη διάρκεια του 2008.

Επίσης, με την εφαρμογή των νέων διαδικασιών, που στοχεύουν στην εξασφάλιση μικρότερων χρόνων παρουσίασης νέων προϊόντων στην αγορά με παράλληλη ελαχιστοποίηση των χρησιμοποιούμενων πόρων και ακόμα καλύτερη ποιότητα, η Romtelecom θα συνεχίσει το πρόγραμμα ”Πρώτα ο Πελάτης”, προσδίδοντας προστιθέμενη αξία στη σχέση της με τους πελάτες, τόσο οικιακούς όσο και επιχειρησιακούς.

Για το 2008, η Romtelecom στοχεύει στην ανάπτυξη σε υγιείς βάσεις των τμημάτων ευρυζωνικών υπηρεσιών και δεδομένων, δορυφορικής τηλεόρασης, καθώς και στην αύξηση του αριθμού πελατών σταθερής τηλεφωνίας. Η εμπορική συνεργασία με την Cosmote Ρουμανίας θα αναπτυχθεί περαιτέρω φέτος, με συνέπεια περισσότερα και καλύτερα συνδυαστικά πακέτα προσφορών για τους πελάτες.

Η Romtelecom αναμένει ότι τα σχέδια αυτά θα εξασφαλίσουν, το 2008, την ενίσχυση της θέσης της εταιρείας στην αγορά, ενώ το 2009 και το 2010 θα αποφέρουν αυξανόμενη κερδοφορία.

Για το 2008, η στρατηγική της Romtelecom στοχεύει στην περαιτέρω βελτίωση της αποτελεσματικότητας και στην εξασφάλιση των βάσεων για σταθερή ανάπτυξη της επιχείρησης και στο μέλλον.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Romtelecom, κ. Γιώργος Ιωαννίδης, δήλωσε: ”Κατά το 2007, είδαμε ανάπτυξη και εξέλιξη αλλά χρειάζεται να εστιάσουμε περισσότερο στην ποιότητα και την αποτελεσματικότητα προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις της αγοράς και ο συνεχώς εντεινόμενος ανταγωνισμός σε όλους τους τομείς. Κατά τη διάρκεια του 2008 θα αλλάξουμε τον τρόπο που λειτουργούμε. Στόχος μας η κερδοφόρα ανάπτυξη και η ποιότητα-σημείο αναφοράς για όλη την αγορά”.

Κατά τη διάρκεια του 2007 η επιχείρηση πέτυχε σημαντική αύξηση στο μερίδιο αγοράς της τόσο μεταξύ των οικιακών όσο και των επιχειρησιακών πελατών στις ευρυζωνικές υπηρεσίες και στις υπηρεσίες ψηφιακής τηλεόρασης. Στον τομέα της σταθερής τηλεφωνίας σταμάτησε, για πρώτη φορά τα τελευταία 3 χρόνια, η διαρροή πελατών.

Το τελευταίο τρίμηνο του 2007, η Romtelecom τετραπλασίασε τις πωλήσεις DSL γραμμών σε σύγκριση με το πρώτο μισό του έτους και τριπλασίασε τα έσοδα από υπηρεσίες VPN σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.

Στον τομέα του DSL, η ανάπτυξη ξεπέρασε τις εκτιμήσεις της εταιρείας, φθάνοντας τους 360.000 πελάτες στο τέλος του 2007, ξεπερνώντας το 20% του μεριδίου αγοράς στις ευρυζωνικές υπηρεσίες. Με μία αύξηση της τάξης του 280%, η Romtelecom είναι οδηγός της ανάπτυξης των ευρυζωνικών υπηρεσιών στη Ρουμανία.

Η υπηρεσία ψηφιακής δορυφορικής τηλεόρασης, Dolce, είχε μια σταθερή αύξηση αγγίζοντας τους 400.000 πελάτες, που αντιπροσωπεύουν ένα μερίδιο 8% στη συνολική αγορά καλωδιακής τηλεόρασης. Οι ρυθμοί ανάπτυξης για την υπηρεσία Dolce είναι από τους υψηλότερους σε ολόκληρη την Ευρώπη για τέτοιου είδους υπηρεσίες.

Στον τομέα σταθερής τηλεφωνίας, η Romtelecom συνεχίζει να κατέχει την πρώτη θέση, με περίπου 70% μερίδιο αγοράς, συγκρατώντας τον αριθμό πελατών της σε περίπου 3 εκατομμύρια. Κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2007, ο αριθμός νέων συνδέσεων διπλασιάστηκε σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Η πρόοδος που παρατηρήθηκε το 2007 επιβεβαίωσε ότι η πελατοκεντρική φιλοσοφία που ακολουθεί η Romtelecom και υλοποιείται μέσω του προγράμματος ”Πρώτα ο Πελάτης” (Customer 1st) που είναι σε εξέλιξη, καθώς και η εισαγωγή νέων υπηρεσιών είναι ένας επιτυχημένος συνδυασμός για την ανάπτυξη της Romtelecom.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v