ΟΣΕ: Δύο σχήματα για το Εμπορευματικό στο Θριάσιο

Έως τα μέσα του μήνα αναμένεται να ανακοινωθούν από την Εμπορευματικά Κέντρα Α.Ε., θυγατρική του ΟΣΕ, τα αποτελέσματα αξιολόγησης των δεσμευτικών προσφορών που έχουν υποβληθεί στον διαγωνισμό για την κατασκευή και διαχείριση του εμπορευματικού σταθμού στο Θριάσιο Πεδίο.

ΟΣΕ: Δύο σχήματα για το Εμπορευματικό στο Θριάσιο
Έως τα μέσα του μήνα αναμένεται να ανακοινωθούν από την Εμπορευματικά Κέντρα Α.Ε., θυγατρική του ΟΣΕ, τα αποτελέσματα αξιολόγησης των δεσμευτικών προσφορών που έχουν υποβληθεί στον διαγωνισμό για την κατασκευή και διαχείριση του εμπορευματικού σταθμού στο Θριάσιο Πεδίο.

Το έργο διεκδικούν δυο κοινοπρακτικά σχήματα, στο μεν πρώτο συμμετέχουν οι εταιρείες: Ακτωρ - Συγγελίδης - Θεοχαράκης - Goldair Cargo ενώ στο δεύτερο σχήμα, μετά την αποχώρηση της ΓΕΚ, συνεχίζουν οι εταιρείες: Prologis – J&P Άβαξ.

Το ενδιαφέρον τους για την ανάληψη έργου είχαν αρχικώς εκδηλώσει η Τεχνική Ολυμπιακή και η κοινοπραξία Sharmet AE - ΑΤΤΙΚΑΤ ΑΤΕ – Imperio αλλα τελικά αποχώρησαν επιλέγοντας να μην καταθέσουν τεχνικοοικονομική προσφορά.



Παρά τα προβλήματα που έχει αντιμετωπίσει ο διαγωνισμός ο οποίος έχει αρχικό αντικείμενο 150 εκατομμύρια ευρώ, πρόθεση της εταιρείας είναι να υπάρξει προσωρινός ανάδοχος μέσα στην Άνοιξη.

Με τον ανάδοχο θα υπογραφεί σύμβαση παραχώρησης 600 στρεμμάτων, από το σύνολο των 2.200 στρεμμάτων που κατέχει ο ΟΣΕ στην περιοχή, για περίοδο 30 + 10 ετών, ενώ η κοινοπραξία που θα προκριθεί θα αναλάβει τα έξοδα κατασκευής και λειτουργίας του εμπορευματικού κέντρου.

Η Εμπορευματικά Κέντρα θα έχει συμμετοχή της τάξης του 15% στο μετοχικό κεφάλαιο. Εφόσον δεν υπάρξουν ενστάσεις, που θα δημιουργήσουν καθυστερήσεις στον διαγωνισμό, υπολογίζεται ότι είναι εφικτό το εμπορευματικό κέντρο να ξεκινήσει τη λειτουργία του μέσα στον επόμενο χρόνο ενώ η πλήρης ανάπτυξη αναμένεται να ολοκληρωθεί σε διάστημα περίπου 4 ετών.

Να σημειώσουμε ότι η περιοχή που έχει απαλλοτριωθεί συνδέεται με την Αττική Οδό με δύο ανισόπεδους κόμβους, ενώ διαθέτει επίσης πολύ καλή πρόσβαση στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο της περιοχής ενώ θα υπάρξει και σιδηροδρομική σύνδεση με το λιμάνι του Νέου Ικονίου προκειμένου να αναπτυχθούν οι συνδυασμένες μεταφορές.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v