Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Καλλυντικά με ένα... κλικ από τα Αττικά Πολυκαταστήματα

Ηλεκτρονικό κατάστημα αφιερωμένο στα καλλυντικά επιλεκτικής διανομής λανσάρουν μέσα στον Νοέμβριο τα Αττικά Πολυκαταστήματα. Αύξηση +7% στις πωλήσεις των φυσικών καταστημάτων στο 10μηνο του 2016.

Καλλυντικά με ένα... κλικ από τα Αττικά Πολυκαταστήματα

Με το λανσάρισμα ηλεκτρονικού καταστήματος -αφιερωμένο αποκλειστικά στα καλλυντικά προϊόντα- αναμένεται να αποχαιρετήσει το 2016 ο όμιλος Αττικά Πολυκαταστήματα.

Εκμεταλλευόμενος την υπάρχουσα πλατφόρμα της συγγενούς εταιρίας CareLab, ο όμιλος Αττικά Πολυκαταστήματα αναμένεται μέσα στον Νοέμβριο να λειτουργήσει το e-shop Attica Beauty, παίρνοντας θέση σε μια αγορά που αναπτύσσεται αλματωδώς στο internet. Σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου, το μοντέλο έχει ήδη δοκιμαστεί στον τομέα των παραφαρμακευτικών ειδών, με τον συνολικό τζίρο των ηλεκτρονικών καταστημάτων -φαρμακείων να υπολογίζεται σε 90 εκατ. ευρώ σήμερα.

Το Attica Beauty ωστόσο θα επικεντρωθεί σε καλλυντικά προϊόντα επιλεκτικής διανομής (την ακριβή κατηγορία της αγοράς), η οποία βαθμηδόν αναπτύσσεται στην Ελλάδα, αν και στο εξωτερικό αποτελεί μια από τις ισχυρότερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες στις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Επιπλέον, η κοινή εταιρία CareLab (ελέγχεται από τον όμιλο και ανεξάρτητο επιχειρηματία) απέκτησε ένα ακόμη φυσικό κατάστημα, στο Mediterranean Cosmos της Θεσσαλονίκης, το οποίο είναι τοποθετημένο δίπλα ακριβώς στο εκεί πολυκατάστημα Attica.

Η αλυσίδα ελληνικών πολυκαταστημάτων, πέραν της συγκεκριμένης επένδυσης, συνεχίζει να αναπτύσσεται στο δίκτυο φυσικών καταστημάτων της με ρυθμούς που υπερβαίνουν τον μέσο όρο της αγοράς. Στο δεκάμηνο του 2016, η συνολική αύξηση πωλήσεων των Attica αγγίζει το 7%.

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της εταιρίας Ηλία Κούκουτσα, στο συγκεκριμένο διάστημα το Attica στο αθηναϊκό κέντρο (City Link) εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 3%, το αντίστοιχο στο Golden Hall στο Μαρούσι +11%, ενώ στη Θεσσαλονίκη το κατάστημα στο Mediterranean Cosmos είχε 12% υψηλότερα έσοδα. Το νεότερο σημείο επί της Τσιμισκή (που συμπλήρωσε τον Οκτώβριο δύο χρόνια λειτουργίας) παρουσίασε αυξημένο κύκλο εργασιών κατά 11%.

Ο όμιλος επίσης συνεχίζει λελογισμένες επενδύσεις με κύριο στόχο την εγκατάσταση και λειτουργία SAP συστήματος μέσα στο α' εξάμηνο του 2017, ενώ από το νέο έτος αναμένεται να ξεκινήσουν οι εργασίες ανακαίνισης του κεντρικού και πρώτου καταστήματος της αλυσίδας στο City Link. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v