Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ετοιμη για εξαγορές δηλώνει η Eurolife

Σε βελτίωση επιδόσεων μέσα από οργανική ανάπτυξη και εξαγορές στοχεύει η Eurolife. Τι αλλάξει μετά την εξαγορά του ασφαλιστικού ομίλου από την καναδική Fairfax. Μεγάλη επένδυση με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Ετοιμη για εξαγορές δηλώνει η Eurolife

Ανάπτυξη εργασιών τόσο οργανική, όσο και με τη μέθοδο των εξαγορών και των απορροφήσεων χαρτοφυλακίων θα επιδιώξει ο ασφαλιστικός όμιλος Eurolife, η πλειοψηφία του οποίου πέρασε φέτος στην καναδική Fairfax (η Eurobank κατέχει το 20% συν μία μετοχή).

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις ασφαλιστικών εταιρειών σε Ελλάδα και εξωτερικό (η Eurolife έχει παρουσία και στη Ρουμανία) που θα άξιζαν τον κόπο να εξαγοραστούν και κρίσιμοι παράγοντες που θα παίξουν ρόλο είναι το μέγεθος των εταιρειών, η συμπληρωματικότητα των εργασιών τους, το πόσο θα συμβάλλουν θετικά στην αποδοτικότητα του ομίλου και φυσικά το τίμημα. Πάντως, μεγαλύτερη έμφαση θα δοθεί σε εταιρείες γενικών ασφαλίσεων, καθώς ήδη το μερίδιο της Eurolife στον κλάδο ζωής είναι πολύ υψηλό.

Επιπρόσθετα, μετά την ένταξη της Eurolife στον όμιλο της Fairfax ξεκινά μια νέα εποχή, με τον κ. Σαρρηγεωργίου να σημειώνει μεταξύ άλλων:

• Η στόχευση της Fairfax είναι μακροπρόθεσμη όπως έχει δείξει η ιστορία της, καθώς δεν έχει αποχωρήσει από καμία από τις τόσες πολλές ασφαλιστικές εταιρείες στις οποίες μετέχει ανά τον κόσμο. Μάλιστα, μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών στις οποίες μετέχει η Fairfax διεξάγονται επαφές με στόχο την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και την αποκόμιση εκατέρωθεν ωφελειών.

• Πέρα από το ζήτημα της μη οργανικής ανάπτυξης, στόχος είναι η υλοποίηση επενδυτικού προγράμματος ύψους 5,5 εκατ. ευρώ, μέσω του οποίου θα αναβαθμιστεί το τεχνολογικό υπόβαθρο της εταιρείας κατά τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε να βελτιώνονται όλες οι λειτουργίες της εταιρείας και αυτό να γίνεται επίσης ορατό και στον πελάτη. Ειδικότερα πρόκειται για το πρόγραμμα «ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου» που θα έχει ορίζοντα υλοποίησης τους 18 μήνες.

• Η εταιρεία θα συνεχίσει να αναπτύσσει όλα τα δίκτυά της (μέσω του τραπεζικού δικτύου υλοποιείται σήμερα γύρω στο 60% της παραγωγής και μέσω των ανεξάρτητων διαμεσολαβούντων το υπόλοιπο 40%). «Στόχος μας είναι η πολυκαναλική ανάπτυξη. Όσα δίκτυα έχουν λογική και θέση στην ασφαλιστική αγορά, έχουν λογική και θέση και στην Eurolife» αναφέρθηκε χαρακτηριστικά, με τον πρόεδρο της εταιρείας να αφήνει ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο επέκτασης και στις πωλήσεις μέσω του Internet, σε κάποια μελλοντική στιγμή, για τμήμα των συνολικών ασφαλιστικών εργασιών.

Τέλος, ο κ. Αξέξανδρος Σαρρηγεωργίου αναφέρθηκε στις οικονομικές επιδόσεις του ομίλου που διαθέτει 573.000 πελάτες (οι 200.000 στη Ρουμανία), 2,2 δισ. ευρώ ενεργητικό (Νο 2 στην Ελλάδα), καθαρή θέση 400-450 εκατ. ευρώ, κύκλο εργασιών που φέτος αναμένεται να προσεγγίσει τα 450 εκατ. ευρώ και μια πολύ υψηλή κερδοφορία (φέτος εκτιμάται ιστορικό ρεκόρ επίδοσης, όταν πέρυσι σε προ φόρων επίπεδο είχε διαμορφωθεί στα 68 εκατ. ευρώ).

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016 οι οικονομικές επιδόσεις της Eurolife διαμορφώθηκαν ως εξής:

• Παραγωγή ασφαλίστρων +11,5% στα 211,18 εκατ. ευρώ.

• Κέρδη προ φόρων +8,4% στα 36,37 εκατ. ευρώ.

• Σημαντική ενίσχυση της διείσδυσης στην ασφαλιστική αγορά της Ρουμανίας των θυγατρικών Eurolife ERB Asigurari de Viata S.A. και Eurolife ERB Asigurari Generale S.A. με αύξηση της παραγωγής ασφαλίστρων 123,4% στα 6,42 εκ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v