Σημαντική βελτίωση εμφάνισαν τα οικονομικά μεγέθη της Αλουμύλ στο α΄ εξάμηνο του 2016, τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και μητρικής εταιρίας.Ειδικότερα, ο όμιλος εμφάνισε στο πρώτο μισό της τρέχουσας χρήσης αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 5,9%, φθάνοντας τα 99,6 εκατ. ευρώ, έναντι 94 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου του 2015.
Επίσης, παρουσίασε αύξηση του μικτού κέρδους κατά 35,2% περίπου, στα 24,2 εκατ. ευρώ έναντι 17,9 εκατ. του αντίστοιχου διαστήματος του προηγούμενου έτους.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά 346,1% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα και διαμορφώθηκαν στα 7,9 εκατ. ευρώ περίπου από 1,8 εκατ. ευρώ στο α΄ εξάμηνο του 2015.
Τέλος, στα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων παρουσιάζονται κέρδη και υπάρχει σημαντική μεταβολή κατά 103,2% περίπου, σε σχέση με τις ζημίες της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Πιο συγκεκριμένα τα αποτελέσματα προ φόρων παρουσιάζουν κέρδη 0,2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 7 εκατ. ευρώ για το εξάμηνο του 2015.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα της μητρικής, οι πωλήσεις για το α΄ εξάμηνο του 2016 αυξήθηκαν κατά 11,7% περίπου, στα 61 εκατ. ευρώ περίπου, έναντι 54,7 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2015. Το μικτό κέρδος της μητρικής παρουσιάζει σημαντική αύξηση κατά 76,6% περίπου, στα 8,4 εκατ. ευρώ, έναντι 4,7 εκατ., ενώ οι ζημίες προ φόρων παρουσίασαν σημαντική μείωση και διαμορφώθηκαν στα 2,9 εκατ. ευρώ περίπου έναντι ζημιών ύψους 8,4 εκατ. για το πρώτο μισό του 2015.
Όπως σημειώνει η εταιρία, η αύξηση του κύκλου εργασιών, τόσο στον όμιλο όσο και στη μητρική εταιρία, οφείλεται κατά κύριο λόγω στην αύξηση των ποσοτήτων πώλησης (δηλ. profil Αλουμινίου, σε Kg) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η αύξηση των ποσοτήτων πώλησης ήταν 10,8% περίπου για τον όμιλο και 20% περίπου για τη μητρική, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Παράλληλα πρέπει να τονιστεί ότι ο κύκλος εργασιών σε αξίες επηρεάστηκε αρνητικά από την πτώση των τιμών του αλουμινίου διεθνώς, συγκριτικά με τις υψηλότερες τιμές αλουμινίου της αντίστοιχης περσινής περιόδου.
Ωστόσο, σημειώνεται ότι ο όμιλος συνεχίζοντας την στρατηγική εξωστρέφειας, ενισχύει συνεχώς την εμπορική παρουσία του σε Μέση Ανατολή, Αφρική, Ασία, Αμερική και Αυστραλία, µε σκοπό την ενίσχυση των µμεριδίων αγοράς. Επίσης με την αναδιάρθρωση του ομίλου, τον εξορθολογισμό του τρόπου λειτουργίας του και με την παραγωγή νέων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας, η διοίκηση του ομίλου έχει καταφέρει, όπως δείχνουν και τα παραπάνω αποτελέσματα, την αύξηση του κύκλου εργασιών, την σημαντική αύξηση του EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και Αποσβέσεων), καθώς και την επίτευξη κερδών στα αποτελέσματα προ φόρων σε επίπεδο ομίλου.