Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πέρασε στην κερδοφορία η Κωτσόβολος

Ένα νέο κατάστημα στη Σταδίου και πλάνο ανακαινίσεων και επεκτάσεων περιλαμβάνει το επενδυτικό πλάνο για τη νέα χρήση, το οποίο αγγίζει τα 8,5 εκατ. ευρώ. Η εντυπωσιακή επάνοδος στην κερδοφορία και πώς προέκυψε.

Πέρασε στην κερδοφορία η Κωτσόβολος

Με εντυπωσιακή επίδοση στο επίπεδο της προ φόρων κερδοφορίας του, προσάρτηση νέων μεριδίων αγοράς και ρευστότητα της τάξης των 50 εκατ. ευρώ, η αλυσίδα Κωτσόβολος ολοκλήρωσε τη χρήση του 2015-2016 και εισέρχεται στη νέα χρονιά με ένα νέο επενδυτικό πλάνο.

Στο δωδεκάμηνο Μάιος 2015-Απρίλιος 2016, το οποίο ορίζει την ετήσια χρήση της εταιρίας, η αλυσίδα που αριθμεί σήμερα 93 σημεία πώλησης πανελλαδικά πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 5% και την παραγωγή καθαρών προ φόρων κερδών της τάξης των 6 εκατ. ευρώ, ποσό που συγκρίνεται με ζημίες της τάξης των 5,5 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της αλυσίδας Δ. Αθανασόπουλο, η επίδοση αυτή οφείλεται σε πολλές παραμέτρους, η σημαντικότερη των οποίων είναι ο όγκος πωλήσεων της αλυσίδας. «Ο μεγάλος όγκος πωλήσεων επιτρέπει την κερδοφορία», υποστήριξε σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε χθες με αφορμή το άνοιγμα του νέου καταστήματος της Κωτσόβολος επί των οδών Σταδίου και Κοραή στο κέντρο της Αθήνας. Κατά τον ίδιο, η αλυσίδα, τηρώντας βεβαίως ένα συνεπές πρόγραμμα λελογισμένου κόστους λειτουργίας, έχει φτάσει σε εκείνο το σημείο ισορροπίας όπου οι πωλήσεις και τα περιθώρια κέρδους της αποδίδουν.

Η αλυσίδα εξακολουθεί να ηγείται στην ελληνική αγορά με μερίδια αγοράς που αγγίζουν το 25%, ποσοστό που κατά τη διοίκησή της αυξήθηκε το τελευταίο διάστημα, αφενός, λόγω των ανακατατάξεων και της απόσυρσης της Ηλεκτρονικής Αθηνών από την αγορά, αφετέρου, της δυναμικής της ίδιας της αλυσίδας. Ο κ. Αθανασόπουλος σημείωσε επίσης ότι στο α' τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (Μάιος-Ιούλιος) η αλυσίδα συνεχίζει να κινείται με ανοδικούς ρυθμούς, παρά το γεγονός του ότι «η κρίση δεν έχει τελειώσει».

Η εταιρία συνεχίζει να επενδύει αξιοποιώντας τις ταμειακές ροές που παράγει η ίδια και προγραμματίζει δαπάνες της τάξης των 8,5 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέων σημείων πώλησης αλλά και για την ανακαίνιση υφιστάμενων δικτύων. Στο πλαίσιο αυτής της ενεργούς διαχείρισης του δικτύου της, η εταιρία δημιούργησε και το νέο κατάστημα επί της Σταδίου (σε ακίνητο που ανήκει στην Alpha Bank), καταργώντας το σημείο που διατηρούσε στην οδό Δραγατσανίου. Η αλυσίδα προγραμματίζει επίσης το άνοιγμα ενός ακόμη σημείου επί της Μεσογείων στο ύψος του Νομισματοκοπείου και ενός ακόμη στην Πάτρα. Ολοκληρώνει επίσης ανακαινίσεις αλλά και κλείνει σημεία πώλησης όπως αυτά που διατηρούσε εντός των hypermarket της Μαρινόπουλος.

Σύμφωνα με τον κ. Αθανασόπουλο, πάντως, πέρα από τη γεωγραφική επέκταση και την αναδόμηση του δικτύου, η έμφαση δίνεται στον τομέα των υπηρεσιών, οι οποίες παρέχονται από την Κωτσόβολος με πλάνο διεύρυνσής τους στο μέλλον, κατά τα πρότυπα του μητρικού ομίλου Dixon's Carphone. Σημειώνεται, τέλος, ότι η Κωτσόβολος προσέφερε στον βρετανικό όμιλο το κύριο μέρος της ανάπτυξης που κατέγραψε στη χρήση 2015-2016 στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v