ΕΥΔΑΠ: Μειωμένη κατά 80% η διαφήμιση

Διαψεύδει η εταιρεία δημοσιεύματα ότι προχώρησε σε μεγάλη αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης. Ανακοινώνει στοχευμένη καμπάνια για την ευρεία δημοσιοποίηση του Κοινωνικού Τιμολογίου, καθώς και του προγράμματος ευνοϊκών ρυθμίσεων.

ΕΥΔΑΠ: Μειωμένη κατά 80% η διαφήμιση

Κατακόρυφα μειωμένο είναι το διαφημιστικό κονδύλι της ΕΥΔΑΠ, υποστηρίζει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της. Όπως σημειώνει, «σε μερίδα του Τύπου γράφτηκε και αναπαράχθηκε σε διάφορα social media ότι το κονδύλι για διαφήμιση της ΕΥΔAΠ αυξήθηκε σε 2,4 εκατομμύρια ευρώ, όταν η πραγματική δαπάνη δεν ξεπερνάει τις 400 χιλ. ευρώ. 

Προς αποκατάσταση της αλήθειας, η ΕΥΔAΠ διευκρινίζει ότι στους 13 μήνες της σημερινής διοίκησης το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε για τις απολύτως αναγκαίες δημοσιεύσεις, προκηρύξεις κ.λπ. είναι δραστικά μειωμένο κατά 80% (δηλ. 1/5) του ποσού που δαπανούσαν στο αντίστοιχο διάστημα οι προηγούμενες διοικήσεις για τον ίδιο λόγο.

Σε ό,τι αφορά στην ειδική στοχευμένη ενημερωτική εκστρατεία που πρόκειται άμεσα να λάβει χώρα, στόχος της είναι η ευρεία δημοσιοποίηση του Κοινωνικού Τιμολογίου, καθώς και του Προγράμματος ευνοϊκών ρυθμίσεων για τους πολίτες που θα διακανονίσουν τις οφειλές τους προς την Εταιρεία μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου. Πρόκειται για μία αναγκαία και απαραίτητη δαπάνη, η οποία ψηφίστηκε ομόφωνα από όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου (πλην ενός) της Εταιρείας.

Η καμπάνια αυτή θα γίνει σε τηλεόραση, ραδιόφωνα, εφημερίδες, social media, μετρό, λεωφορεία και θα κοστίσει το μέγιστο 850 χιλ. ευρώ, ποσό που είναι μικρότερο από το 0,4% των συνολικών οφειλών πελατών προς την ΕΥΔΑΠ. Ακόμα και προσθέτοντας το ποσό αυτό της ειδικής - στοχευμένης καμπάνιας, και πάλι το τελικό ποσό της συνολικής δαπάνης προβολής θα είναι μικρότερο από το μισό του ποσού που ψευδώς αναφέρεται σε κάποια δημοσιεύματα».

Ενημέρωση των πολιτών

Μάλιστα με νεότερη ανακοίνωσή της η εταιρεία σημειώνει ότι «είναι φανερό ότι κάποιοι, εντός κι εκτός ΕΥΔΑΠ, έχουν σφόδρα ενοχληθεί από την απόφαση της νέας Διοίκησης της εταιρίας να βάλει τέλος στις φαύλες πρακτικές του παρελθόντος, όταν με πρόσχημα διαφημιστικές εκστρατείες, συντηρούνταν «κυκλώματα» περιθωριακών εντύπων. Η σημερινή Διοίκηση, σε συνεργασία με τη δημοσιογράφο - συνεργάτη της, αψηφώντας τον κίνδυνο και μη υποκύπτοντας σε εκβιασμούς, έφεραν στο προσκήνιο και κατήγγειλαν το σοβαρό σκάνδαλο των εκβιαστών των ΔΕΚΟ, οι οποίοι με την γνωστή μέθοδο αποσπούσαν τεράστια ποσά χρημάτων. Ήδη το θέμα έχει πάρει το δρόμο της Δικαιοσύνης και αναμένονται οι αποφάσεις της».

«Πρόσφατα, κάποιοι άλλοι, στην προσπάθειά τους να πλήξουν την κυβέρνηση και να δείξουν ότι «όλοι τα ίδια κάνουν», «ανακαλύπτουν» αύξηση του κονδυλίου για τις διαφημιστικές δαπάνες. Και τούτο χωρίς να μπουν καν στον κόπο να κάνουν ένα απλό τηλεφώνημα στο Γραφείο Τύπου της ΕΥΔΑΠ για να ενημερωθούν. Να μάθουν, για παράδειγμα, για την ανακοίνωση – διάψευση της σχετικής ανακοίνωσης της ΔΑΚΕ – ΕΥΔΑΠ».

Η εταιρεία διευκρινίζει επίσης ότι «η απολύτως αυτή αναγκαία για την προβολή συγκεκριμένων δραστηριοτήτων δαπάνη (για προκηρύξεις, ανακοινώσεις, διάφορες γνωστοποιήσεις, κ.α.) λαμβάνει χώρα με τρόπο αντικειμενικό, χωρίς υπερβολές, καθώς δαπανώνται σχετικά μικρά ποσά, κάτω από το 1/10 εκείνων που δίνονταν στο παρελθόν. Στις εφημερίδες, για παράδειγμα, δίνεται σε όλες και κυκλικά το ίδιο μικρό ποσό, με αποτέλεσμα να έχουν πάρει όλες περίπου το ίδιο μερίδιο».

Σε ότι αφορά την επερχόμενη διαφημιστική καμπάνια για τη ρύθμιση οφειλών σημειώνει η εταιρεία «καθιερώνει το Κοινωνικό Τιμολόγιο για δωρεάν παροχή της αναγκαίας ποσότητας νερού για βασικές ανάγκες στους πραγματικά ανήμπορους συμπολίτες μας. Την ίδια στιγμή καλεί όσους έχουν ανεξόφλητους λογαριασμούς, να τους διακανονίσουν ως τις 30 Σεπτεμβρίου στη βάση ευνοϊκών ρυθμίσεων. Θα χαριστούν δηλαδή τόκοι και προσαυξήσεις και η πληρωμή θα γίνει σε πολλές, μικρές δόσεις της τάξης ακόμη και των 20 ευρώ εκάστη».

Όπως αναφέρει «οι ρυθμίσεις δεν έχουν γίνει ευρύτερα γνωστές, καθώς δεν υπήρξε η σχετική βοήθεια των ΜΜΕ στη δημοσιοποίησή τους. Έτσι, το ΔΣ της ΕΥΔΑΠ αποφάσισε σχεδόν ομόφωνα (12 ψήφοι υπέρ έναντι ενός κατά, του εκπροσώπου των εργαζομένων και προέδρου της ΔΑΚΕ – ΕΥΔΑΠ) να προχωρήσει σε συστηματική ενημερωτική εκστρατεία ώστε να γίνει ευρέως γνωστό τόσο το Κοινωνικό Τιμολόγιο της Εταιρίας όσο και οι ρυθμίσεις για τη βελτίωση της εισπραξιμότητας.

Ειδική υπηρεσία της ΕΥΔΑΠ, στελεχωμένη από ειδικούς σε ζητήματα επικοινωνίας, εισηγήθηκε στο ΔΣ ότι για τη μεγαλύτερη αποδοτικότητα μίας τέτοιας εκστρατείας το μήνυμα πρέπει να μεταδοθεί με συγκεκριμένο τρόπο και να επαναληφθεί με συγκεκριμένη συχνότητα. Στο πλαίσιο αυτό, θα γίνει η κατανομή της δαπάνης με αδιάβλητο, αντικειμενικό τρόπο, στη βάση κριτηρίων θεαματικότητας, ακροαματικότητας, επισκεψιμότητας των ΜΜΕ, με όρους απόλυτης διαφάνειας.

Η δαπάνη θα κατανεμηθεί συγκεκριμένα σε ΜΜΕ (τηλεοπτικά κανάλια, ραδιόφωνα, εφημερίδες, ιστοσελίδες) καθώς και σε ΜΜΜ (Μετρό, λεωφορεία, κλπ), με ανώτατο προϋπολογισμό 850 χιλιάδες ευρώ και όχι βέβαια 2,4 εκατομμύρια, όπως ψευδώς και αβάσιμα κάποιοι έγραψαν».

«Η σημερινή Διοίκηση της ΕΥΔΑΠ, σε αντίθεση με το παρελθόν, δεν διαφημίζει το νερό ή το μονοπώλιό της αλλά επιδιώκει να ενημερώσει τους πολίτες για τα δικαιώματά τους που προκύπτουν από τις αποφάσεις της, να αναδείξει το κοινωνικό πρόσωπο της εταιρείας και παράλληλα να βελτιώσει την εισπραξιμότητα της που είναι απαραίτητη για την υλοποίηση των έργων που θα έχουν ως αποτέλεσμα την βελτιστοποίηση ή ακόμη και την αριστοποίηση των υπηρεσιών προς τον Πολίτη», καταλήγει.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v