Jumbo: Aύξηση 23,86% στα κέρδη τριμήνου

Αύξηση πωλήσεων κατά 18,27% και περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας κατά 23,86%, πάνω από τις προβλέψεις των αναλυτών, καταγράφουν οι λογιστικές καταστάσεις που δημοσίευσε ο όμιλος Jumbo για το πρώτο τρίμηνο της νέας οικονομικής χρήσης (Ιούλιος - Σεπτέμβριος 2007). Η διοίκηση της Jumbo θα προτείνει στη γ.σ. τη διανομή μερίσματος 0,32 ευρώ ανά μετοχή αυξημένο κατά 39% σε σχέση με πέρυσι.

Jumbo: Aύξηση 23,86% στα κέρδη τριμήνου
Αύξηση πωλήσεων κατά 18,27% και περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας κατά 23,86%, πάνω από τις προβλέψεις των αναλυτών, καταγράφουν οι λογιστικές καταστάσεις που δημοσίευσε ο όμιλος Jumbo για το πρώτο τρίμηνο της νέας οικονομικής χρήσης (Ιούλιος - Σεπτέμβριος 2007).

Τα Κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων αυξήθηκαν κατά 21,07%.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η σταθερή βελτίωση της παραγωγικότητας των καταστημάτων και η βελτίωση των περιθωρίων κερδοφορίας, τη στιγμή που τα καταστήματα Jumbo εξακολουθούν να προσφέρουν την καλύτερη σχέση τιμή προς προϊόν στους χιλιάδες πελάτες της, αποτελούν τα κορυφαία στοιχεία διαφοροποίησης του Ομίλου από τις υπόλοιπες επιχειρήσεις του ευρύτερου κλάδου λιανικών πωλήσεων.

Είναι σημαντικό να καταγραφεί πως η αύξηση των πωλήσεων αλλά και της κερδοφορίας επιτεύχθηκε χωρίς το άνοιγμα νέων καταστημάτων και παρά την επιβράδυνση του κύκλου εργασιών από την καταστροφική πυρκαγιά στο κατάστημα Κολωνού που ανέστειλε τη λειτουργία του για ένα μήνα.

Η παραγωγικότητα του Ομίλου αναδεικνύεται από τη σταθερή βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους από 47,93% σε 48,25%, του προ φόρων περιθωρίου κέρδους από 18,45% σε 19,42% και του μετά τους φόρους περιθωρίου κέρδους από 14,15% σε 14,82%.

Ο όμιλος Jumbo εξακολουθεί να μεταφέρει στην τελική γραμμή του ισολογισμού τα οφέλη από την προσεκτική πολιτική προμηθειών, χρηματοδότησης και τιμολόγησης των προϊόντων της μέσα σε ένα ιδιαίτερα περίπλοκο και σύνθετο διεθνές οικονομικό περιβάλλον που περιλαμβάνει ανατίμηση του κινεζικού γιουάν, αύξηση του κόστους χρήματος, αύξηση του κόστους πρώτων υλών και μεταφορών και την επιβράδυνση των φορτώσεων γενικών λόγω της υπερθέρμανσης της Κινέζικης οικονομίας.

Το δίκτυο πωλήσεων Jumbo αποτελείται σήμερα από 39 καταστήματα εκ των οποίων τα 16 είναι εγκατεστημένα στην Αττική, τα 21 στην Επαρχία και 2 στην Κύπρο. Μέχρι τον Δεκέμβριο αναμένεται να λειτουργήσει το νέο κατάστημα στον κόμβο της Βαρυμπόμπης και το πρώτο βαλκανικό κατάστημα του Ομίλου στη Σόφια της Βουλγαρίας. Μεσοπρόθεσμος στόχος της διοίκησης είναι η διεύρυνση του μεριδίου στην Ελληνική αγορά άνω του 38% και αυτό θα επιτευχθεί με νέες επενδύσεις 150 εκατομμυρίων Ευρώ εντός της επόμενης τριετίας.

Η διοίκηση της Jumbo θα προτείνει στη Γενική Συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος 32 λεπτών ανά μετοχή, αυξημένο κατά 39% σε σχέση με πέρυσι.

* Ο ισολογισμός της Jumbo δημοσιεύεται στη δεξιά στή ”Συνοδευτικό Υλικό”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v