Σταθερά ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης εμφάνισε στο α' εξάμηνο της χρήσης της στην ελληνική αγορά η σουηδική πολυεθνική αλυσίδα ένδυσης H&M, η οποία παραλλήλως συνεχίζει την επέκταση της στην επικράτεια με νέα σημεία πώλησης, αλλά και την επίσημη λειτουργία των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού της καταστήματος για τη χώρα.
Συγκεκριμένα, στο διάστημα 1 Δεκεμβρίου 2015-31 Μαΐου 2016 εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 7% σε σουηδικές κορώνες (865 εκατομμύρια από 809 εκατομμύρια το ίδιο διάστημα πέρυσι) ή κατά 8% σε ευρώ, καθώς οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν στα 91,171 εκατ. ευρώ από 85,268 εκατ. ευρώ.
Στο β' τρίμηνο της χρήσης της (1 Μαρτίου-31 Μαρτίου) όπου ενσωματώθηκε και η εορταστική περίοδος του Πάσχα, αλλά και ουσιαστικά η έναρξη της θερινής σεζόν, η αλυσίδα παρουσίασε αυξημένες κατά 6% πωλήσεις σε σουηδικές κορώνες και κατά 7% σε ευρώ.
Η αλυσίδα στο τέλος του α' εξαμήνου ήλεγχε 33 καταστήματα έχοντας προσθέσει ένα νέο σημείο πώλησης σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο εξάμηνο, ωστόσο συνέχισε την επέκταση της με νέα σημεία πώλησης στο β' εξάμηνο της χρήσης της όπως στη Βέροια όπου πρόκειται στις 26 Αυγούστου να εγκαινιάσει κατάστημα 1.200 τμ.
Παράλληλα, η εταιρία εγκαινίασε το ηλεκτρονικό κατάστημα της φίρμας της για την ελληνική αγορά, ενώ προετοιμάζεται για το άνοιγμα της αγοράς της Κύπρου τον Σεπτέμβριο με ένα σημείο στη Λευκωσία.
Σημειώνεται πάντως ότι οι ρυθμοί ανάπτυξης της αλυσίδας, ωριμάζουν σταδιακά στη ελληνική αγορά, καθώς κατά τα προηγούμενα έτη οι ρυθμοί αύξησης πωλήσεων ήταν διψήφιοι. Σημειώνεται ότι ο όμιλος H&M διαθέτει κι άλλες αλυσίδες ένδυσης, και διαθέτει μακροπρόθεσμη στρατηγική, να εμπλουτίζει την παρουσία του ανά αγορά, με την προσθήκη και νέων αλυσίδων.